dc.contributor.author | Aasen, Wenche | |
dc.date.accessioned | 2018-02-01T14:55:23Z | |
dc.date.available | 2018-02-01T14:55:23Z | |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.issn | 1500-6905 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2481596 | |
dc.description | Denne artikkelen er skrevet for og publisert i Barnehagefolk 4/2000. Dersom du ønsker å bestille hele dette nummeret eller abonnere på Barnehagefolk, kan du kontakte Pedagogisk Forum: pftorg@online.no. | en_US |
dc.publisher | Pedagogisk Forum | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Barnehagefolk | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Årg. 16, nr. 4 (2000). | en_US |
dc.subject.other | førskolelærer | en_US |
dc.title | Førskolelærerrollen. Blir førskolelærernes yrkesrolle usynliggjort gjennom måten det daglige arbeidet i barnehagen blir organisert? | en_US |
dc.type | Journal article | |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |