Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAasen, Wenche
dc.date.accessioned2018-02-01T14:55:23Z
dc.date.available2018-02-01T14:55:23Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.issn1500-6905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2481596
dc.descriptionDenne artikkelen er skrevet for og publisert i Barnehagefolk 4/2000. Dersom du ønsker å bestille hele dette nummeret eller abonnere på Barnehagefolk, kan du kontakte Pedagogisk Forum: pftorg@online.no.en_US
dc.publisherPedagogisk Forumen_US
dc.relation.ispartofseriesBarnehagefolken_US
dc.relation.ispartofseriesÅrg. 16, nr. 4 (2000).en_US
dc.subject.otherførskolelæreren_US
dc.titleFørskolelærerrollen. Blir førskolelærernes yrkesrolle usynliggjort gjennom måten det daglige arbeidet i barnehagen blir organisert?en_US
dc.typeJournal article
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel