dc.contributor.author | Ødegaard, Elin Eriksen | |
dc.contributor.author | Birkeland, Louise | |
dc.date.accessioned | 2018-02-01T14:55:22Z | |
dc.date.available | 2018-02-01T14:55:22Z | |
dc.date.issued | 2001-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2481595 | |
dc.description.abstract | Gjennom å skrive denne rapporten har vi opplevd gleden og strevet med et langsiktig arbeid. Det som tidligere var løse tråder og usikre erfaringer i prosjektet om fortelling har nå fått en fastere form som resultat av en skriveprosess. Det betyr ikke at vi nå vet det endelige svaret på spørsmålet om fortellingens pedagogiske potensiale i barnehagen. Vi kan vel heller si at nå vet vi mer om hva usikkerheten består i og har fått et rikere grunnlag til å stille nye spørsmål tematisk og metodisk. | en |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Høgskolen i Bergen | en |
dc.relation.ispartofseries | Høgskolen i Bergen Skriftserieen Rapport 2002 nr.2 | en |
dc.subject.other | fortellinger | en |
dc.subject.other | pedagogikk | en |
dc.subject.other | barnehage | en |
dc.subject.other | fortellingsbegrepet | en |
dc.title | Tusen erfaringer søker fortellinger : gleder og utfordringer med fortellinger i barnehagens pedagogiske arbeid | en |
dc.type | Book | en |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en |