Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorØdegaard, Elin Eriksen
dc.contributor.authorBirkeland, Louise
dc.date.accessioned2018-02-01T14:55:22Z
dc.date.available2018-02-01T14:55:22Z
dc.date.issued2001-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2481595
dc.description.abstractGjennom å skrive denne rapporten har vi opplevd gleden og strevet med et langsiktig arbeid. Det som tidligere var løse tråder og usikre erfaringer i prosjektet om fortelling har nå fått en fastere form som resultat av en skriveprosess. Det betyr ikke at vi nå vet det endelige svaret på spørsmålet om fortellingens pedagogiske potensiale i barnehagen. Vi kan vel heller si at nå vet vi mer om hva usikkerheten består i og har fått et rikere grunnlag til å stille nye spørsmål tematisk og metodisk.en
dc.language.isonoben
dc.publisherHøgskolen i Bergenen
dc.relation.ispartofseriesHøgskolen i Bergen Skriftserieen Rapport 2002 nr.2en
dc.subject.otherfortellingeren
dc.subject.otherpedagogikken
dc.subject.otherbarnehageen
dc.subject.otherfortellingsbegrepeten
dc.titleTusen erfaringer søker fortellinger : gleder og utfordringer med fortellinger i barnehagens pedagogiske arbeiden
dc.typeBooken
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel