dc.contributor.author | Danielsen, Anne Grete | |
dc.contributor.author | Larsen, Per Jørgen | |
dc.date.accessioned | 2018-02-01T14:55:20Z | |
dc.date.available | 2018-02-01T14:55:20Z | |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2481589 | |
dc.description.abstract | Som faglærere i pedagogikk ved Høgskolen i Bergen, allmennlærerutdanningen (ALU), ønsker vi å ta tak i en av de største utfordringene pedagogikkfaget i lærerutdanningen har stått overfor i alle år: Å skape sammenheng mellom teoristudiet og praksissituasjonen. Vi presenterer her noen tanker om og eksempler på videreutvikling av pedagogikkstudiet, der lærerstudentenes fremtidige arbeid som lærere i grunnskolen inngår som et sentralt referansepunkt. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Bergen | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Høgskoleinfo. | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 9(4) | en_US |
dc.title | Pedagogikk i lærerutdanningen | en_US |
dc.type | Report | en_US |