Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDanielsen, Anne Grete
dc.contributor.authorLarsen, Per Jørgen
dc.date.accessioned2018-02-01T14:55:20Z
dc.date.available2018-02-01T14:55:20Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2481589
dc.description.abstractSom faglærere i pedagogikk ved Høgskolen i Bergen, allmennlærerutdanningen (ALU), ønsker vi å ta tak i en av de største utfordringene pedagogikkfaget i lærerutdanningen har stått overfor i alle år: Å skape sammenheng mellom teoristudiet og praksissituasjonen. Vi presenterer her noen tanker om og eksempler på videreutvikling av pedagogikkstudiet, der lærerstudentenes fremtidige arbeid som lærere i grunnskolen inngår som et sentralt referansepunkt.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Bergenen_US
dc.relation.ispartofseriesHøgskoleinfo.en_US
dc.relation.ispartofseries9(4)en_US
dc.titlePedagogikk i lærerutdanningenen_US
dc.typeReporten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel