Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDanielsen, Anne Grete
dc.date.accessioned2018-02-01T14:55:07Z
dc.date.available2018-02-01T14:55:07Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.issn0332-8457
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2481566
dc.description.abstractMangfoldet karakteriserer stadig sterkere elevgruppen som lærerne møter i skolen. Jeg tror vi trenger å utvikle både tenkningen og metodikken i forhold til tilpasset opplæring for å komme den mangfoldige elevgruppen i møte. Artikkelen løfter frem ulike perspektiv i forhold til mangfoldet og tilpasset opplæring under overskriftene Berikelsesperspektivet, Den konkrete andre og Empowerment.en
dc.language.isonoben
dc.publisherUtdanningsforbundeten
dc.relation.ispartofseriesSpesialpedagogikk Nr 2 2000en
dc.subject.otherberikelsesperspektiveten
dc.subject.otherempowermenten
dc.titlemangfold og tilpasset opplæringen
dc.typeJournal articleen
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel