Frå Apan fin (1999) til Hej då, lilla apa! (2008). Bildebok og animasjonsfilm - resepsjon og medieestetikk
Peer reviewed, Journal article
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2481464Utgivelsesdato
2013-03-15Metadata
Vis full innførselSamlinger
Originalversjon
Barnelitterært forskningstidsskrift/Nordic Journal of ChildLit Aesthetics vol. 4 2013Sammendrag
Artikkelen analyserer animasjonsfilmen Hej da° , lilla apa! (2008), ein adaptasjon av Anna-Clara Tidholms sma°barnsbildebok Apan fin (1999). Filmen har reformulert nokre av bokas motiv og lagt til nye motiv, og artikkelen prøver for det første a° grunngi desse endringane i resepsjonsperspektiv, det vil seie at endringane er gjort av omsyn til sma° barns (1 2 a°r) resepsjon. For det andre kan ein sja° filmen som eit produkt av medieestetiske omsyn, den er laga pa° filmmediets premissar, som pa° visse ma°tar skil seg fra° bildebokmediets premissar. Analysen framhevar likskapar og skilnader mellom bildebok og animasjonsfilm. The article analyses the animated film Hej da° , lilla apa! (2008), an adaptation of Anna-Clara Tidholm’s picturebook Apan fin (1999). The film version reformulates some of the book’s motifs in addition to adding some new motifs, and the analysis explains these changes with regard to young children’s (1 2 year olds) reception and meaningmaking. The film can also be seen as a result of media aesthetical considerations, changes are based om film conventions and film technology. The analysis underlines similarities and differences between picturebook and animated film.