Profesjonsutdannere mellom krav og realitet
dc.contributor.author | Hove, Synnøve | |
dc.date.accessioned | 2018-02-01T14:41:44Z | |
dc.date.available | 2018-02-01T14:41:44Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-77-09092-4 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2481451 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Bergen | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 2/2007 | en_US |
dc.subject.other | krav | en_US |
dc.subject.other | kvalitet | en_US |
dc.subject.other | trippelkvalifisering | en_US |
dc.subject.other | arbeidsbyrde | en_US |
dc.subject.other | markedsorientering | en_US |
dc.subject.other | undervisning | en_US |
dc.subject.other | læringsformer | en_US |
dc.subject.other | kompetanseutvikling | en_US |
dc.subject.other | profesjonskompetanse | en_US |
dc.subject.other | teamarbeid | en_US |
dc.title | Profesjonsutdannere mellom krav og realitet | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |