Browsing Institutt for samfunnsvitskap by Subject "organisasjon"
Now showing items 1-20 of 31
-
Avdelingsleders arbeid med oversetting og implementering av fagfornyelsen i videregående skole
(Master thesis, 2021)I denne studien har formålet vært å fordype seg i hvordan avdelingsleder i videregående skole jobber med fagfornyelsen. Jeg har også undersøkt hvilke erfaringer de har gjort seg så langt i dette arbeidet. Denne kvalitative ... -
«Å snakke med kvarandre, og ikkje til kvarandre»: ei kvalitativ studie av kommunalleiarane si erfaring med tverrfagleg samarbeid for enkeltbarn i oppvekstsektoren
(Master thesis, 2021)Tema for denne oppgåva er kommunalleiarane si erfaring og handtering av tverrfagleg samarbeid for enkeltbarn i oppvekstsektoren. Tverrfagleg samarbeid er høgaktuelt i dagens effektiviseringspolitikk, og både forsking og ... -
Barns oppvekst – et delt ansvar mellom barnehagen og foreldre
(Master thesis, 2021)Barnehager har en høy andel foreldre som er fornøyd med barnehagen og mener det er et godt samarbeid mellom barnehage og hjem. Hva legger vi i dette samarbeidet og hvordan medvirker vi i dette felles ansvaret som er delt ... -
Den robuste organisasjonen: Ein kvalitativ studie om organisering av AMK-sentralar
(Master thesis, 2021)Terroråtaka som ramma Norge 22.juli 2011 sette mellom anna kapasiteten ved naudmeldesentralane våre på prøve. Fleire som ringte medisinsk naudtelefon 113 under hendingane opplevde å ikkje få svar. Hendingane denne dagen ... -
Det norske kvalitetsvurderingssystemet – om «kvalitet» i grunnopplæringen
(Master thesis, 2021)År 2000 markerer på mange måter et tidsskille i norsk skole da OECD sin PISA-undersøkelse ble gjennomført for første gang i Norge. I ettertid har dette blitt kalt PISA-sjokket, fordi undersøkelsen slo fast at norske elever ... -
Du får bli med, du får bli med, men ikkje du… : Ei kvalitativ analyse av politiske og administrative prosessar knytt til barn i norske asylmottak sitt barnehagetilbod
(Master thesis, 2021)Tema i dette forskingsprosjektet er barn som bur på asylmottak, og deira moglegheit til å gå i ordinære barnehagar medan dei bur der. Straumen av asylsøkjarar til Noreg har dei siste 12 åra vore svært varierande, og nye ... -
Eit styrarperspektiv på implementeringa av digitale administrative verktøy i barnehagen
(Master thesis, 2021)I denne casestudien ser eg nærmare på korleis styrarar i ulike barnhagar implementerer digitale administrative verktøy til dei tilsette. Eg ser nærmare på kva aktørar styraren involvera og korleis maktstrukturar oppstår i ... -
Elva er farlig, hvis du ikke kan svømme: Lærere og miljøarbeideres fortelling om krenkelser fra elever.
(Master thesis, 2021)Hvordan det arter seg når barn krenker lærere og miljøarbeidere i skolen, og hva ansatte trenger for å finne styrke til å bli på jobb er hovedtema i denne oppgaven. Det har vært en signifikant økning i vold mot ansatte i ... -
En kvalitativ studie om bruk BTI-modellen i barnehagen ved mistanke om omsorgssvikt
(Master thesis, 2021)Studien ser nærmere på barnehagelæreres erfaringer ved implementering av BTI (bedre tverrfaglig innsats)-modellen. BTI har til hensikt å øke kvaliteten på arbeidet rundt utsatte barn og består av to hovedelement: en generell ... -
En studie av kommunalt rusarbeid og hvilken betydning ulike rammebetingelser har hatt for ledelse av dette arbeidet
(Master thesis, 2021)Ledere innen kommunalt rusarbeid i ulike kommuner vil i stor grad ha mange av de samme rammebetingelsene for å utøve strategisk ledelse. Lovverk, forskrifter, retningslinjer og nasjonale veiledere vil være sentrale betingelser ... -
Forbedret overføring av informasjon og ansvar i vaktskifter
(Master thesis, 2021)Overføring av informasjon og ansvar for pasienter mellom helsepersonell og –enheter, såkalt «clinical handover», innebærer en økt risiko for pasientene. I denne litteraturgjennomgangen har jeg undersøkt hvilke endringer i ... -
Førstelinjeledere i pleie og omsorg sin forståelse og utlevelse av lederrollen: Hvordan ser de på sin rolle i endrings og forbedringsarbeid
(Master thesis, 2021)Det er et stort press i pleie og omsorg med en «eldrebølge» på full innmarsj, dette innebærer høye krav til pleie og omsorg. Det er press fra styringsmakter at det må endres og effektivise-res for at vi skal møte morgendagens ... -
Korleis omtalar leiarar sine erfaringar med vellukka omstillings/endringsprosessar, og kva for faktorar vektlegg dei som sentrale for resultatet
(Master thesis, 2021)Studien har hatt som føremål å sette søkelys på kva leiarar tenkjer, handlar samt reflekterer kring endring og endringsprosessar. Det har vore viktig å få dei til å fortelje breitt om kva tankar dei har om endring, og om ... -
Lærere som lærer: en studie av kunnskapsutvikling og profesjonsfellesskap
(Master thesis, 2021)Lærere som lærer – en studie av kunnskapsutvikling og profesjonsfellesskap – er en kvalitativ studie med formål å undersøke lærers tolkning av kunnskapsutvikling og profesjonsfellesskap, samt vilkårene for disse på egen ... -
Læringsnettverk – Ein arena for samhandling: Ein kvalitativ studie av læringsnettverks som koordineringsverktøy i helsetenestene i kommunen og spesialisthelsetenesta
(Master thesis, 2021)Samhandlingsreforma viser til at betre samhandling bør vera eit av helse- og omsorgstenestene sine viktegaste området framover. Kommunar og spesialisthelse skal leggja til rette for, og utvikla ei felles forståing for kva ... -
Mellom styring og ressurs: En kvalitativ studie av Utdanningsdirektoratets rolle i norsk barnehagesektor
(Master thesis, 2021)Problemstillingen i dette forskningsprosjektet tar sikte på å forklare barnehagestyreres opplevelse- og forståelse av Udir sine verktøy for kvalitet, og hvordan disse påvirker styrerrollen og kvaliteten i norske barnehager. ... -
«.., og der er eg ein streng sjef»: Rektor sitt arbeid med kompetanseutvikling i profesjonsfellesskapet
(Master thesis, 2021)Denne masteroppgåva handlar om korleis rektorar tenkjer og handlar kring omgrepet kompetanseutvikling i profesjonsfellesskapet. Oppgåva er skriven i ein kontekst der rektorrolla i fleire ferske styringsdokument blir peika ... -
Profesjonsfellesskap og skuleutvikling
(Master thesis, 2021)Problemstillinga i dette forskingsprosjektet er: Korleis opplever og handterer leiarar og lærarar at profesjonsfagleg fellesskap i bunden tid bidrar til skuleutvikling? Føremålet med studiet har vore kunnskapsutvikling, ...