Blar i Institutt for samfunnsvitskap på emneord "VDP::Social science: 200::Education: 280"
Viser treff 1-13 av 13
-
Digital kompetanse sett i system : innstilling frå arbeidsgruppe for digital kompetanse i HSF
(HSF-Rapport;5/2010, Book, 2010)Rapporten er ei innstilling frå Arbeidsgruppe for digital kompetanse, oppnemnd av rektor i januar 2010. Dokumentet skisserer arbeidet med utvikling av ein strategi for digital kompetanseheving hjå studentar og tilsette i ... -
Effektive lederteam og distribuering av ledelse i lærende organisasjoner : selvstendig, men ikke uavhengig
(Master thesis, 2008)Stortingsmelding nr. 30 ”Kultur for læring” gir sterke signal om at skolene må utvikle seg til å bli lærende organisasjoner. Denne studien spør om å utvikle effektive lederteam i kombinasjon med det distribuerte perspektivet ... -
Frå ord til handling - to høgskular si læring av kvalitetsreforma
(Master thesis, 2006)Frå ord til handling - to høgskular si læring av kvalitetsreforma Studien har kartlagt korleis to ”små” høgskular gjekk fram for å tileigne seg forståing av Stortingsmelding nr 27 (2000/01) Gjør din plikt – krev din rett ... -
Kommunale føresetnader for at skular kan bli lærande organisasjonar : ein studie av kommunale strukturar og pedagogiske prosessar
(Master thesis, 2008)Kommunale føresetnader for at skular kan bli lærande organisasjonar. Ein studie av kommunale strukturar og pedagogiske prosessar. Rolla til kommunane som skuleeigar står både i ei brytningstid og i eit spenningsfelt. Frå ... -
Ledelse i barnehagen : om å påvirke til utvikling, omstilling og endring
(Master thesis, 2008)Studien har som formål å få kunnskap om hvordan styreren oppfatter sin egen rolle i forhold til å fremme utviklings- og endringsprosesser i barnehagen. Det er brukt en kvalitativ metode der fem styrere i større barnehager ... -
Lederutvikling i et læreperspektiv : en studie av barnehagestyreres identitetsbygging til lederrollen, og hvordan det kan føre til læring i organisasjonen
(Master thesis, 2008)Utfordringen for mange ledere i dag er blitt å designe organisasjonen for innovasjon og omstilling, og gjøre strategisk tenkning til en kontinuerlig repeterende prosess integrert i den daglige virksomhet. Dette forutsetter ... -
Lille speil på veggen der.... : ein analyse av identiteten på to vidaregåande skular i Sogn og Fjordane
(Master thesis, 2008)Oppgåva er eit avsluttande arbeidskrav på Masterstudiet i organisasjon og leiing ved høgskulen i Sogn og Fjordane. I følgje studieplanen har masteroppgåva desse læringsmåla: - bruke vitskaplege metodar på ei bruksretta ... -
Med allmennlærarutdanning som startplanke : ein studie av forholdet mellom lærarutdanninga si yrkeskvalifisering og grunnskulerektorar si forventning til nyutdanna lærarar
(Master thesis, 2011)Målet for denne kvalitative studien er å rette søkjelyset mot kva som er viktig å legge vekt på i grunnutdanninga for allmennlærarar. I studien er lærarutdannarar og rektorar som rekrutterer nyutdanna lærarar, intervjua ... -
Rom for pedagogisk ledelse : en studie av rektors arbeidsforhold
(Master thesis, 2008)Titttel og sammendrag: Rom for pedagogisk ledelse- En studie av rektors arbeidsforhold Endringer i Kommuneloven av 1992 innførte prinsippet om desentralisering av myndighet. Dette førte til større omorganiseringer i mange ... -
Skiftende syn på ledelse : om hvordan de sentrale utdanningsmyndigheters syn på ledelse har endret seg i perioden 1965-2004
(Master thesis, 2006)Sammendrag Skiftende syn på ledelse – Om hvordan de sentrale utdanningsmyndigheters syn på ledelse i den videregående skolen har endret seg i perioden 1965-2004 Denne undersøkelsen har som formål å kartlegge eventuelle ... -
Skolevurdering i et lærerperspektiv : En studie av lokalt arbeid med kvalitetsvurdering i videregående opplæring
(Master thesis, 2006)Skolevurdering i et lærerperspektiv– En studie av lokalt arbeid med kvalitetsvurdering i videregående opplæring Gjennom Kunnskapsløftet gir myndighetene signal om at kvalitetsvurdering skal bidra til kvalitetsutvikling. ... -
Å bli sett pris på : ein studie av resultatløn som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulen
(Master thesis, 2008)Ein studie av resultatløn som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulen Føremålet med denne studien har vore å undersøkja kva verknader resultatløn kan ha som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulen. Gjennom ein ...