Browsing Institutt for samfunnsvitskap by Title
Now showing items 30-49 of 331
-
Data literacy and use for learning when using learning analytics for learners
(Journal article; Peer reviewed, 2016)In this position paper we suggest that Learning Analytics for Learners (LAL) requires new digital competences of learners. The use of Open Learner Models, Learning Analytics, and Visual Analytics creates new ... -
Deltid blant kvinnelege sjukepleiarar : sjanse eller problem?
(Master thesis, 2008)Kva er grunnen til at mange av dei kvinnelege sjukepleiarane vel deltid Har dei noko val? Er valet om deltid teke ut frå eit personleg eller privat perspektiv? Studien har som formål å få kunnskap om kvinnelege sjukepleiarar ... -
Demokrati, effektivitet og debatten om kommunestrukturen
(Peer reviewed; Journal article, 2002) -
Den entreprenørskapsorienterte skuleleiaren
(Master thesis, 2017)Studien har som føremål å få kunnskap om skuleleiarar som legg til rette for entreprenørskaps- og nettverksorienterte strategiar og aktivitetar ved eigen skule. Det blir brukt ein kvalitativ metode der seks skuleleiarar ... -
Den første tiden i yrket
(Nordisk pedagogikk 2005 no 1, Journal article, 2005)Overgangen fra lærerutdanning til læreryrket er mangfoldig og ikke uten problemer. De som best vet «hvor skoen trykker», er de nyutdannede selv. I denne artikkelen drøfter vi i hvor stor grad de nyutdannede opplever at de ... -
Den gode skuleleiaren: ei narrativ analyse av læraren sine perspektiv på leiing
(Master thesis, 2019)Samandrag Føremålet med denne oppgåva er å finne fram til kva for perspektiv på leiing lærarar tek i bruk når dei omtalar sin ideelle skuleleiar. Forskinga på rektor si rolle og skuleleiing dreiar seg mykje om leiing i ... -
«Det berre vart slik, …» -Ein studie om korleis avgjerslene kring organiseringsmodell for innføringstilbod i særskild norsk i grunnskulen blir fatta.
(Master thesis, 2019)Samandrag Emnet for denne studien har sitt utspring frå endringa av Opplæringslova §2.8 i 2012. Denne lovendringa opna opp for at begynnaropplæringa i norsk for elevar med minoritetsspråkleg bakgrunn, kunne organiserast ... -
Det er jo tillitsmann eg er : erfaringar frå eit organisasjonsutviklingsprogram i Norsk Arbeidsmandsforbund
(Master thesis, 2007)Som rettleiar i Norsk Arbeidsmandsforbund sitt organisasjonsutviklingsprogram DIALOG har eg møtt tilsette og valde som har sitt daglege arbeid i organisasjonen. Arbeidskonferansen bygger på kompleksitetstenking. Denne har ... -
Det er opp til kvar og ein : om rettleiing av turnuslegar og sjukehuset som lærande organisasjon
(Master thesis, 2009)Styresmaktene har lagt føringar for at norske sjukehus skal utvikle seg til å verte lærande organisasjonar. Bakgrunnen for denne studien var eit ynskje om å undersøke om sjukehus i eit fylke viser seg som lærande ... -
det ligger ansvar i det …. : Om pedagogisk ledelse i barnehagen
(Master thesis, 2018)Formålet med denne studien har vært å fordype seg i pedagogisk ledelse i barnehagen sett fra de pedagogiske ledernes perspektiver. Jeg har også undersøkt hvordan ledelsesutviklingsprosjektet «Ledelse for kvalitet i barnehagen» ... -
Det nyttar ikkje å vere soloartist her : ein studie om tverrfagleg samarbeid som reiskap for kontinuerleg forbetring i komplekse rehabiliteringsprosessar
(Master thesis, 2009)Titttel og samandrag: ”Det nyttar ikkje å vere soloartist her” - Ein studie om tverrfagleg samarbeid som reiskap for kontinuerleg forbetring i komplekse rehabiliteringsprosessar, og i så fall korleis. Studien har som føremål ... -
Diabetes kan forebygges!
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport, Report, 2008) -
Die Inszenierung von Archivmaterial in musealisierten Dichterwohnungen
(Chapter; Peer reviewed, 2019) -
Digging into Downstairs: Exhibiting Domestic Service
(Journal article; Peer reviewed, 2016)This article is a case study of a newly opened exhibition at one of the most significant lieux de mémoire in Norway, the historic house museum Eidsvoll House. Eidsvoll House has, since 1814, played a key role in Norwegian ... -
Digital kompetanse sett i system : innstilling frå arbeidsgruppe for digital kompetanse i HSF
(HSF-Rapport;5/2010, Book, 2010)Rapporten er ei innstilling frå Arbeidsgruppe for digital kompetanse, oppnemnd av rektor i januar 2010. Dokumentet skisserer arbeidet med utvikling av ein strategi for digital kompetanseheving hjå studentar og tilsette i ... -
Digitale mapper og konsekvenser for læringsmiljø i høgere utdanning
(Chapter, 2009)Med utgangspunkt i et sosiokulturelt perspektiv har vi sett på bruken av digitale mapper i høgere utdanning i Norge. Hvordan påvirker digitalisering av mapper studenters læringsmiljø? Hvordan påvirker bruk av digitale ... -
Dilettanter og vitenskapsmenn
(Chapter; Peer reviewed, 2011) -
Discourses in residential child care and possibilities for evidence-based practice
(Journal article; Peer reviewed, 2016)This article explores professional discourses in the Norwegian residential child care system. It discusses how the discourses serve as constraints on and possibilities for evidence-based practice when different definitions ... -
Does It Really Matter? Assessing the Performance Effects of Changes in Leadership and Management Structures in Nordic Higher Education
(Chapter; Peer reviewed, 2019)Universities are public organisations, which operate in a highly institutionalised environment. They are heavily dependent on public resources. As such, universities are susceptible to shifts in governance arrangements but ...