Browsing Institutt for samfunnsvitskap by Title
Now showing items 198-217 of 470
-
Kommunale psykososiale kriseteam – tilfeldige eller godt planlagde tenester?
(Master thesis, 2019)Denne masteroppgåva har tittelen: Kommunale psykososiale kriseteam – tilfeldige eller godt planlagde tenester? Problemstillinga mi er: Korleis opplever deltakarar i kommunale psykososiale kriseteam dei organisatoriske ... -
Kommunegrå eller fargerik og frampå?: En studie av omdømme i kommunal sektor
(Master thesis, 2014)Denne studien har som formål å se på sammenhengen mellom organisasjon, ledelse og omdømme innen offentlig sektor. Min problemstilling er: Hvordan arbeides det med omdømme innenfor tjenester til utviklingshemmede? Jeg har ... -
Kompetanse på sykehjem: Strategisk planlegging eller ad-hoc praksis? En kvalitativ casestudie om strategisk kompetanseplanlegging i sykehjem
(Master thesis, 2023)Bakgrunn og formål: Samhandlingsreformen har resultert i et forsterket behov for kompetent personale på sykehjemmene, men rekruttering av tilstrekkelig fagutdannet personell, spesielt sykepleiere, er en utfordring. ... -
Konsekvenser av nedsatt hørsel med hensyn til skolerelatert kompetanse, tilpasningsindikasjoner og risikoatferd hos ungdom i ordinære skoler
(Nordisk tidsskrift for spesialpedagogikk 2003 no 4, Journal article, 2002)Normaliseringsprosessen betinger et fornyet fokus på det hørselshemmede barnet sin totale livssituasjon. I et helhetlig oppvekstperspektiv må en også vurdere i hvilken grad nedsatt hørsel kan øke risikoen for en negativ ... -
Kontinuitet eller brot? Geografi i grunnskulen etter ‘fagfornyinga’ 2020
(Peer reviewed; Journal article, 2021)I den nye læreplanen ‘fagfornyinga’ frå 2020 er geografi ikkje lengre synleg som eige fag eller eige hovudområde i fag, men kompetansemål ein kan knyte til geografi, inngår i ein temabasert læreplan. Denne artikkelen ser ... -
Korleis erfarer vidareutdanna tilsette i pleie- og omsorgssektoren at deira kompetanse bidreg til kunnskapsutvikling på arbeidsplassen?
(Master thesis, 2011)Føremål med studien er å setje søkjelyset på kva erfaringar tilsette i pleie- og omsorgssektoren med vidareutdanning har med motivasjon og læring både individuelt og kollegialt i eit arbeidsfellesskap. Eg har valt å sjå ... -
Korleis leier rektorar profesjonsgruppa i iverksetting av nytt læreplanverket for Kunnskapsløftet 2020?
(Master thesis, 2023)Masterprosjektet rettar søkjelys på korleis rektorar leier si profesjonsgruppe i iverksetting av nytt læreplanverk. Stortingsmelding 28 (2015-2016) "Fag – Fordypning – Forståelse. En fornyelse av Kunnskaspløftet" skisserer ... -
Korleis omtalar leiarar sine erfaringar med vellukka omstillings/endringsprosessar, og kva for faktorar vektlegg dei som sentrale for resultatet
(Master thesis, 2021)Studien har hatt som føremål å sette søkelys på kva leiarar tenkjer, handlar samt reflekterer kring endring og endringsprosessar. Det har vore viktig å få dei til å fortelje breitt om kva tankar dei har om endring, og om ... -
Koronapandemien i Norge - håndtering av en krisesituasjon
(Bachelor thesis, 2020) -
Kostholdsmessige utfordringer i barnehagen
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien. Rapport, Report, 2008) -
Krise eller kritisk veiskille? Et blikk på koronapandemiens påvirkning på innovasjon i undervisningspraksis
(Master thesis, 2024)I denne oppgaven har jeg studert hvordan koronapandemien har ført til innovasjon i undervisningspraksisen ut i fra problemstillingen «Et kritisk veiskille eller bare krise? På hvilken måte har nedstengingen under koronapandemien ... -
Kultur for kultur? : eit djupdykk i fire små- og mellomstore kommunar om rammevilkår for kulturarbeid
(Master thesis, 2006)Kultur for kultur? Eit djupdykk i fire små- og mellomstore kommunar om rammevilkår for kulturarbeid Studien har som føremål å få kunnskap om kommunane si prioritering av kulturfeltet, og hovudspørsmålet er om vi ser trendar ... -
Kulturell kapital – en ressurs i Norge?
(Bachelor thesis, 2012) -
Kulturforskjeller i grunnskolen?
(Master thesis, 2017)Denne studien har som mål å undersøke om det finnes kulturforskjeller mellom barnetrinn og ungdomstrinn og i tilfelle hvordan disse kommer til uttrykk, som verdifull kunnskap for en kommende leder i grunnskolen. Undersøkelsen ... -
Kunnskap og autoritet – venerisk sykdom i 1700-tallets Norge
(Peer reviewed; Journal article, 2021)Det medisinske markedet i 1700-tallets Norge er langt mer komplekst enn det et raskt overblikk kan gi inntrykk av. I denne artikkelen analyserer jeg dette markedet med utgangspunkt i venerisk sykdom i perioden ved å se på ... -
Kunnskapsbasert profesjonsutvikling, forståing og omsetjing av ide
(Master thesis, 2017-10)Gjennom ulike Stortingsmeldingar signaliserer styresmaktene at dei forventar at aktørane i skulesektoren skal utføre samfunnsoppdraget på eit kunnskapsgrunnlag der forsking og erfaringsbasert kunnskap inngår. Målet med ... -
Kunnskapsutvikling blant personalet i barnehagen, ein leiars ansvar?
(Master thesis, 2017)Bakgrunnen for studien er at eg gjennom min yrkespraksis som pedagogisk leiar har opplevd det utfordrande å legge til rette for læring og kunnskapsutvikling i barnehagen. Målet med studien har vore å undersøke korleis ... -
Kurs i meistring av depresjon : eit utgangspunkt for å studere kompetanseutvikling i kommunane sitt psykiske helsearbeid
(Master thesis, 2010)Gjennom ulike nasjonale styringsdokument gjev styresmaktene signal om at lærings- og meistringstilbod skal auke i helsesektoren. Føremålet med studien er å søkje kunnskap som kan medverke til å betre føresetnadane for ... -
Kva er taus kunnskap : ei teoretisk drøfting
(HSF Notat, Book, 2006)Essayet er eit forsøk på å få ei forståing av kva omgrepet taus kunnskap inneber. Det har ein gjennomgang av ulike teoretikarar sine drøftingar av denne tause kunnskapen; ulike tradisjonar (Wittgenstein, Polanyi), drøftingar ...