Blar i Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking på tittel
Viser treff 21-40 av 724
-
Argumenterande skriving på barneskulen – Ein analyse av elevar sine argumenterande matematikktekstar på 4. og 7. trinn
(Master thesis, 2018)I 2006 vart skriving innført som ein av fem grunnleggande ferdigheitar i Kunnskapsløftet, LK06. Skriving som grunnleggande ferdigheit er innarbeidd i kompetansemåla til alle fag gjennom heile skuleløpet, noko som inneber ... -
Assessing Lexical and Syntactic Comprehension in Deaf Signing Adults
(Peer reviewed; Journal article, 2023)Among the existing sign language assessment tools, only a small number can be used in clinical settings. This contribution aims at presenting three comprehension assessment tests (two lexical and one syntactic) that offer ... -
The association between difficulties with speech fluency and language skills in a national age cohort of children with Down syndrome.
(Peer reviewed; Journal article, 2021)The present study (a) addressed difficulties in speech fluency in children with Down syndrome and typically developing children at a similar non-verbal level and (b) examined the association between difficulties with speech ... -
The Availability of English-Language Books in Norwegian Primary School Libraries
(Master thesis, 2020)Denne masteroppgaven tar for seg de engelskspråklige boksamlingene ved ti ulike skolebibliotek i Norge. Alle skolebibliotekene som er delaktig i studien tilhører barneskoler og ligger i samme bykommune, men i ulike bydeler. ... -
Avsnitt i elevfortellinger fra 6. trinn: En tekstlingvistisk analyse
(Master thesis, 2023)Avsnitt er en skrivedidaktisk utfordring for elever gjennom hele utdanningsløpet. Formålet med denne masteroppgaven er å undersøke avsnitt i elevtekster skrevet innenfor sjangeren fortelling. Det teoretiske grunnlaget er ... -
Áns saga bogsveigis – A Counterfactual Egils saga and yet another Twist on the Myth of Þórr’s Visit to Útgarða-Loki
(Journal article; Peer reviewed, 2018)This article argues that the Icelandic legendary saga Áns saga bogsveigis was written as a complementary Egils saga with an alternative outcome, one in which it is not the aggressive tyrant who wins, but the farmers. To ... -
«Å ha med seg eit språk»: Ein komparativ studie av alternativ og supplerande kommunikasjon for born med ulike målformer.
(Master thesis, 2020)Temaet for masteravhandlinga er alternativ og supplerande kommunikasjon (ASK), målformer og identitet. Personar med behov for ASK er born, unge og vaksne som må nytte andre uttrykksformer enn tale i direkte kommunikasjon ... -
«B for borte»: en analyse av hvordan temaet sorg og tap fremstilles visuelt i to bildebøker illustrert av Stian Hole
(Master thesis, 2022)Det er behov for mer forskning som tar i bruk andre tilnærmingsmåter til bildeboken enn narratologiske. Denne masteroppgaven vil være et bidrag til en tilnærming til bildeboken gjennom visuelle, kunstestetiske og poetiske ... -
Barn som hamnar i skuggen av andre
(Bachelor thesis, 2021) -
Barnefellesskap som demokratisk danningsarena : kva kan gje høve til medverknad i leik i barnehagen?
(Peer reviewed; Journal article, 2011) -
Barnehagelærarstudentars refleksjonar over barns fleirsanselege utforsking i naturfaglege samtaler
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Artikkelen presenterer ein casestudie av tre studentar sine transkriberte samtaler om naturfaglege emne med barnehagebarn i alderen 2,5–4 år, og deira refleksjonar rundt desse. Formålet med artikkelen er å belysa korleis ... -
Barnehagens bruk av naturen for motorisk utvikling
(Bachelor thesis, 2021) -
Barnelitteraturens fremstilling av barns rettigheter: En studie av de ti nominerte bøkene til Bokslukerprisen 2022/2023 og voksnes rolle i realiseringen av barns rettigheter
(Master thesis, 2023)Med et ønske om å ta barns rettigheter på alvor, og samtidig komme med et bidrag til et lite undersøkt område innenfor det barnelitterære feltet, undersøker denne masteroppgaven hvordan barns rettigheter blir fremstilt i ... -
Barnelitterære landskapskonstruksjoner. Økokritiske lesninger av tre danningsfortellinger.
(Doctoral thesis, 2022)I denne avhandlingen undersøker jeg fremstillinger av natur og barndom i et utvalg norske barnebøker. Utvalget består av Stian Holes bildeboktrilogi om Garmann (2006; 2008; 2010), den illustrerte barneromanen Tonje Glimmerdal ... -
Barns motstand som demokratisk deltaking i basebarnehagen
(Peer reviewed; Journal article, 2013)New kindergarten architecture in Norway with special rooms designed for specific learning activities are claimed to present space for democratic participation. Assuming that conditions for democratic participation can only ... -
Bearbeiding av kjensler gjennom bildebøker
(Master thesis, 2016-05-16)Oppgåva er ein tekstanalyse av korleis bildebøkene Bak Mumme bor Moni (2000), Snill (2002) og Sinna Mann (2003) av Gro Dahle og Svein Nyhus framstiller sinne og korleis bøkene legg til rette for at barn og unge kan bli ... -
“The Beeches Were their Favourite Trees”: An analysis of peoples’ relationships with Trees in J. R. R. Tolkien’s “The Hobbit”
(Master thesis, 2022)This Master Thesis investigates the relationships the different peoples of J. R. R. Tolkien’s The Hobbit have to trees. Plants exist in nearly all forms of literature, but are often reduced to the background, and seldomly ... -
Begynnaropplæring i norsk for fagleg sterke elevar
(Journal article; Peer reviewed, 2017)Denne artikkelen byggjer på ein observasjons- og intervjustudie av didaktisk arbeid med ei elevgruppe som har fått heller lite merksemd i forskingslitteraturen: fagleg sterke elevar ibegynnaropplæringa i norsk. Ti ... -
Being and becoming as socialisation in a mathematical activity in preschool
(Peer reviewed; Journal article, 2015) -
Between a rock and a hard place: Introduction Program teachers’ narrated experiences of residency and citizenship language requirements in Scandinavia
(Peer reviewed; Journal article, 2024)This study investigates how language requirements for residency and citizenship influence the professional identities and sense of agency of introduction program language teachers throughout Scandinavia. While Denmark ...