Browsing Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking by Title
Now showing items 117-136 of 385
-
«Fotspor» i ei ny retning Ei gruppe tiandeklassingar sine opplevingar av bruk av ein mobilapplikasjon som eit digitalt læremiddel i undervisning i valfag.
(Master thesis, 2017-05-15)Valfag vart igjen innført på ungdomstrinnet i 2012, med bakgrunn i eit ønskje om å legge til rette for ei meir praktisk, variert, utfordrande, relevant og meiningsfull opplæring for elevane på ungdomstrinnet. Om lærarane ... -
Fra bruker til kollega – døve som mottakere og ytere av tolketjenester
(Peer reviewed; Journal article, 2021)Profesjonsutdanninger og marked står i et dialektisk forhold til hverandre. Samspillet mellom tolkeutdanning og marked er tema i denne artikkelen. En ny gruppe profesjonsutøvere, døve tegnspråktolker, er i ferd med å innta ... -
Fra kollegafellesskap til ledelseshierarki? De pedagogiske lederne i barnehagens ledelsesprosess
(Peer reviewed; Journal article, 2014) -
Fra Læreplan til praksis – En casestudie av undervisning i våtdrakt
(Master thesis, 2017-05-15)Masterprosjektet gir et innblikk i endringene i svømme- og livredningsopplæringen i Læreplanen i kroppsøving med virkning fra 1. august 2015, og kompetansemålet etter 7. trinn som sier at: «Mål for opplæringa er at eleven ... -
Fra magefølelse til melding
(Bachelor thesis, 2021) -
The framing of a preferred variety of english by pre-service primary school teachers of english as a foreign language
(Peer reviewed; Journal article, 2019)The article presents a mixed-method study on how the preferred variety of the English language was framed by pre-service primary school teachers of English as a Foreign Language (EFL). The group of pre-service primary ... -
Framstillingar av India i atlas for barn- og unge
(Master thesis, 2016-05-16)I møte med kulturar som skiljar seg frå sin eigen er haldningar til andre land og menneske avgjerande for utfallet av dette møtet. Haldningane barn har i dette møtet blir mellom anna avgjort utifrå kva dei leser, kva dei ... -
Framvekst av morfologi, syntaks og ordforråd i tidleg andrespråksutvikling - ein longitudinell kasusstudie
(Journal article; Peer reviewed, 2018)I denne longitudinelle undersøkinga studerer vi den norskspråklege utviklinga innanfor ordforråd, morfologi og syntaks hos to fleirspråklege barn som starta å lære norsk i barnehagen. Det finst få empiriske studiar av barn ... -
Frå Apan fin (1999) til Hej då, lilla apa! (2008). Bildebok og animasjonsfilm - resepsjon og medieestetikk
(Peer reviewed; Journal article, 2013-03-15)Artikkelen analyserer animasjonsfilmen Hej da° , lilla apa! (2008), ein adaptasjon av Anna-Clara Tidholms sma°barnsbildebok Apan fin (1999). Filmen har reformulert nokre av bokas motiv og lagt til nye motiv, og artikkelen ... -
Fremstillinger av natur og klimakrisen i bildebøkene Hvorfor er jeg her? og Verden sa ja.
(Master thesis, 2021)Denne masterstudien undersøker fremstillinger av natur og den nåværende klimakrisen i bildebøkene Verden sa ja (Dahle Nyhus, 2018) og Hvorfor er jeg her? (Ørbeck-Nilssen & Duzakin, 2014). Studien undersøker også hvilket ... -
Frida Kahlo pictuebook biographies: Facts and fiction in words and images
(Chapter, 2021)This chapter investigates three picturebook biographies about the Mexican painter Frida Kahlo. The main aim is to discuss how the biographies describe and adapt the artist’s life story and art through the interplay of text ... -
From the Present towards Hope for the Future
(Chapter, 2021)The title of this volume is Applying Critical Mathematics Education. Initially, we thought of applying as “putting into action.” We considered the notion of action and its connectedness to hope for the future. If there is ... -
Fromme freistingar
(Skriftserien, nr. 3/2007 - Artikkel 6., Journal article, 2007-05-10) -
Fysisk aktiv læring i matematikkundervisning
(Master thesis, 2020)Tidlegare forsking som viser at fysisk aktivitet har positive innverknader på barn si helse og læring, har medført eit auka fokus på å integrere fysisk aktivitet i skulen. Skulen disponerer seg som ein stad der det ligg ... -
Fysisk aktiv læring i matematikkundervisninga
(Master thesis, 2020)Fysisk aktiv læring (FAL) er og har blitt eit meir dagsaktuelt tema i skulekvardagen. Formålet med denne studien er å sjå på korleis lærarar utviklar seg i møte med bruk av FAL som undervisningsmetode i matematikk. Målet ... -
Følelsenes betydning i skjønnlitteratur for barn – en litterær analyse av tre barnebøker
(Master thesis, 2021)Denne masteroppgaven undersøker hvordan følelser blir fremstilt i et utvalg skjønnlitteratur for barn, og hvilken betydning bøkene kan ha for barns emosjonelle utvikling. Hensikten er å undersøke fremstillingen av følelser ... -
Førskulelærarar sin lojalitet mot ytre praksisar, og skulen si hegemoniske kraft. -ein kvalitativ studie av ei gruppe førskulelærarar sine argument for å driva med skuleførebuande aktivitetar i barnehagen.
(Master thesis, 2015-05-27)Denne kvalitative studien undersøkar førskulelærarar si legitimering av skuleførebuande aktivitetar i barnehagen. Studien har sin bakgrunn i ein kartleggingsrapport som stadfestar at barnehagar i stor grad gjennomførar ... -
Greece, the Netherlands and (the) Ukraine: A Corpus-Based Study of Definite Article Use with Country Names
(Peer reviewed; Journal article, 2020)This study investigates the grammatical behavior of English country names based on corpus linguistic evidence. An overview of the basic patterns of definite article use with country names as commonly described in English ... -
Green Dialogues and Digital Collaboration on Nonfiction Children’s Literature
(Journal article, 2021)Contemporary children’s literature has developed a growing interest in the interconnectedness between humans and the environment and in the ongoing exchange and negotiation of ways to be in the world. These new directions ... -
«Hagen er verden» - en analyse av hagens funksjon i Tormod Haugens Slottet det Hvite.
(Masteroppgave i barne- og ungdomslitteratur, Master thesis, 2015-05-14)Denne masteroppgavens prosjekt er på ny å trekke fram en roman av en stor norsk forfatter for barn og unge og samtidig bidra med nye perspektiver på både roman og forfatter. Tormod Haugens forfatterskap strekker seg over ...