Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSteiestøl, Malene
dc.contributor.authorAarbergsbotten, Marthe
dc.date.accessioned2017-11-02T08:25:54Z
dc.date.available2017-11-02T08:25:54Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2463597
dc.descriptionGrunnskulelærarutdanning 5.-10. PE379nb_NO
dc.description.abstractTematikken i denne oppgåva er nærmiljø og motivasjon. Oppgåva rettar fokus mot korleis lærarar arbeider med nærmiljøet for å utvikle motivasjon for læring hos elevar. Det vart nytta eit semistrukturert kvalitativt intervju i forskingsprosessen, og det vart utført fire intervju på to forskjellege skular. Oppgåva blir kopla opp mot eit teoretisk rammeverk som tek for seg teori om ungdom, nærmiljøpedagogikk og motivasjon for læring. I analyse og drøftingskapittelet ser vi på funna og drøftar desse ut i frå det teoretiske rammeverket. Mykje tyder på at ein skule som i større grad fungerar i interaksjon med nærsamfunnet, og som baserer innhaldet på den kunnskapen og klokskapen som finst i kvardags, arbeids- og kulturlivet, fremjar ein indre styrt motivasjon hos elevar på ungdomstrinnet.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectMotivasjonnb_NO
dc.subjectlæringnb_NO
dc.subjectnærmiljønb_NO
dc.subjectnærmiljøpedagogikknb_NO
dc.subjectmotivasjon for læringnb_NO
dc.titleKan motivasjon for læring hentast utanfor klasserommet?nb_NO
dc.title.alternativeCan motivation to learn be retrived from outside the classroom?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel