Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSekkingstad, Dorthea
dc.contributor.authorSyse, Ingrid
dc.date.accessioned2017-10-19T11:15:17Z
dc.date.available2017-10-19T11:15:17Z
dc.date.created2017-09-21T13:32:57Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationBedre Skole. 2017, (3), 58-62.nb_NO
dc.identifier.issn0802-183X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2461026
dc.language.isonnonb_NO
dc.relation.urihttps://user-nc1yu2a.cld.bz/Bedre-skole-nr-3-2017/1
dc.subjectLæreres læringnb_NO
dc.subjectTeacher Cognitionnb_NO
dc.subjectEtter- og videreutdanningnb_NO
dc.subjectFurther educationnb_NO
dc.subjectLedelse av læringnb_NO
dc.subjectEducational managementnb_NO
dc.subjectKollektive læringsprosessernb_NO
dc.subjectCollaborative learningnb_NO
dc.subjectForpliktelsenb_NO
dc.subjectCommitmentnb_NO
dc.titleNokon jobbar best under press - andre jobbar berre under pressnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber58-62nb_NO
dc.source.journalBedre Skolenb_NO
dc.source.issue3nb_NO
dc.identifier.cristin1496478
cristin.unitcode216,30,0,0
cristin.unitnameAvdeling for lærarutdanning og idrett
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode0


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel