Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGlosvik, Øyvind
dc.contributor.authorPytte, Gunstein
dc.contributor.authorSønsthagen, Anne Grethe
dc.date.accessioned2016-11-02T13:54:31Z
dc.date.available2016-11-02T13:54:31Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-82-466-0140-3
dc.identifier.issn0806-1688
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2419049
dc.description.abstractEtter oppdrag frå Sogn Regionråd er det gjennomført ei gransking av barnehagane i indre Sogn som lærande organisasjonar. Dette er gjort i samarbeid med eit styrarnettverk. Det er teke som utgangspunkt at det er mogleg å måle i kva grad ein barnehage er lærande. Undersøkinga tyder på at tilsette opplever at deira kompetanse vert brukt, og deira meiningar kjem fram og vert akseptert i den organisasjonen dei arbeider i. Dette gjer barnehagane til lærande organisasjonar. Det er svara på spørsmåla som gjeld organisasjon og leiing som først og fremst varierer. Til dømes ser det ut til at kommunane som organisasjonar ser ut til å variere som ramme for organisasjonslæring. Som samla system står barnehagane fram som eitt tett, integrert fellesskap med små forskjellar mellom styrarar, pedagogar og andre tilsette. Vi spør om vi har kartlagt det litteraturen kallar eit praksisfellesskap. I så fall reiser det ein del interessante muligheiter for det vi kan kalle regionale utviklingsprosessar – faglege prosessar som bind saman og utviklar kunnskapsnivået i tenester på tvers av kommunane.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.relation.ispartofseriesHiSF_Rapport;2016/3
dc.subjectLærende barnehagernb_NO
dc.subjectRegional utviklingnb_NO
dc.titleBarnehagar som profesjonelle praksisfellesskap?: Ein studie av lærande barnehagar i indre Sognnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber52nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel