Å bli sett både som menneske og som profesjonell: En kvalitativ undersøkelse om betydningen av personalets daglige samspill i møte med barn
dc.contributor.author | Akselberg, Eira Troneng | |
dc.contributor.author | Mauland, Eli | |
dc.contributor.author | Nesteby, Torill | |
dc.date.accessioned | 2016-05-24T08:20:57Z | |
dc.date.available | 2016-05-24T08:20:57Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2390108 | |
dc.description | Barnehagelærer BLU3-1006, Januar 2016 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.title | Å bli sett både som menneske og som profesjonell: En kvalitativ undersøkelse om betydningen av personalets daglige samspill i møte med barn | nb_NO |
dc.title.alternative | To be seen as both human and a professional | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 36 | nb_NO |