• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
  • Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
  • Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Teachers’ choice of using practical activities – a hierarchical classification attempt.

Haara, Frode Olav
Journal article, Peer reviewed
Thumbnail
Åpne
Haara_Teachers’ choice of using practical activities.pdf (346.0Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2380983
Utgivelsesdato
2015
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking [385]
Originalversjon
Haara, F. O. (2015). Teachers’ choice of using practical activities – a hierarchical classification attempt. European Journal of Science and Mathematics Education, 3(4), 323-336.  
Utgiver
European Journal of Science and Mathematics Education
Tidsskrift
European Journal of Science and Mathematics Education

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit