dc.contributor.author | Volden, Lena Kveen | |
dc.date.accessioned | 2014-08-08T08:02:22Z | |
dc.date.available | 2014-08-08T08:02:22Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/216923 | |
dc.description | Bacheloroppgåve i grunnskulelærarutdanning 5.-10
PE379
Mai, 2014 | nb_NO |
dc.description.abstract | «Hvordan kan arbeidet med entreprenørskap og entreprenørielle arbeidsformer gi økt motivasjon for læring i fag?» For at jeg skal kunne finne svar på dette, var det viktig å ha et godt teoretisk grunnlag som viser ulike aspekter av utsagnene. Hvis man ser på sammenhengen mellom de ulike kildene jeg har brukt, skal man kunne finne et teoretisk grunnlag for praktisk, variert og relevant undervisning. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | entreprenørskap | nb_NO |
dc.subject | entreprenørielle arbeidsformer | nb_NO |
dc.subject | motivasjon | nb_NO |
dc.title | Hvordan kan arbeidet med entreprenørskap og entreprenørielle arbeidsformer gi økt motivasjon for arbeid i fag? | nb_NO |
dc.title.alternative | How can work on entrepreneurship and entrepreneurial methods provide increased motivation for working in this field? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 27 | nb_NO |