Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på emneord "Utdanning"
Viser treff 1-6 av 6
-
«Drift stel tida vår» – skuleleiarar sine erfaringar med å leie berekraftig kunnskapsforvaltning i vidaregåande skular
(Chapter; Peer reviewed, 2022)Føremålet med denne artikkelen er å få fram ny kunnskap om kva som kjenneteiknar leiingspraksis i vidaregåande skular når målsetjinga er arbeidsplassbasert kompetanseutvikling for berekraftig kunnskapsforvaltning. Artikkelen ... -
Forplikting er avgjerande
(Chapter; Peer reviewed, 2016)Studien rettar seg mot lærarar som har delteke på skulebasert vidareutdanning i klasseleiing. Føremålet er å undersøkje kjenneteikn ved ei skulebasert vidareutdanning som lærarar meiner bidreg til eiga læring. Empiri er ... -
Leiingspraksis i vidaregåande skule - om å leie kunnskapsutvikling i kollegiet
(Journal article, 2022) -
Leiingspraksis som fremjar kunnskapsdeling – å skape handlingsrom gjennom tenking om leiing
(Journal article, 2022)Å forvalte kunnskapsressursane i skulen, er ei sentral leiaroppgåve. For å lukkast er første steg å bli medviten eigen leiingspraksis og korleis denne kan utviklast for å skape eit pedagogisk og administrativt handlingsrom ... -
Menneskerettar – Universelt, men ikkje for alle
(Master thesis, 2020)Menneskerettar er eit stort fenomen som kan forståast på ulike måtar, og Dembour (2006) si skuleinndeling viser ulike menneskerettsforståingar som finnast. Denne masteroppgåva er ein studie av korleis menneskerettar blir ... -
«Spør oss, vi vil bidra» – lærarar som lokomotiv for å fremje skuleutvikling – ein mogleg modell
(Chapter; Peer reviewed, 2019)Yrkesfaglærarløftet er ei storstilt nasjonal satsing for å heve kompetansen til yrkesfaglærarar. Artikkelen byggjer på fokusgruppeintervju med studentar som har delteke på ei av vidareutdanningane i piloteringa av satsinga. ...