• Lærarstudentar si oppleving av ei mentorordning i norsk grunnskulelærarutdanning 

      Opheim, Bente; Faye, Reidun (Peer reviewed; Journal article, 2021)
      Mentorordningar, der studentar blir rettleia av ein vidarekommen student eller tilsett, har fått mykje merksemd i høgare utdanning dei siste åra. I norske styringsdokument for sektoren ligg det ei forventning til at slik ...
    • Meistring mot master - Delrapport STIL-prosjektet 

      Brathetland, Bente Opheim; Faye, Reidun (Research report, 2018)
    • Mot en kontekstuell forståelse av fordomsbegrepet 

      Faye, Reidun; Lindhardt, Eva Mila; Ravneberg, Bodil Elise (Chapter, 2021)
      Psykologiske, samfunnsvitenskapelige og humanistiske fagtradisjoner forstår begrepet fordom ulikt, noe som får betydning for hvilke handlinger som blir foreslått for å motarbeide fordommer. Vi argumenterer for at fordommer ...
    • Rom for ubehag i undervisning om rasisme i klasserommet 

      Faye, Reidun (Chapter; Peer reviewed, 2021)
      Rasisme oppleves som et ubehagelig tema å snakke om. I kapittelet pekes det på pedagogiske fordeler ved å gi rom for ubehag i møte med rasisme. Ved å gi minoritets- og majoritetsstudenter like mye rom for å dele oppfatninger ...