Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på dokumenttype "Others"
Viser treff 21-40 av 44
-
Nye funn av Karplanter og Sopp i Sunnhordland 2008: oppdatering og status.
(Others, 2008)Gjennom de siste 5 årene har jeg drevet en systematisk kartlegging av soppmangfoldet i kulturlandskapet i Stord og Fitjar. Det registrerte artsmangfoldet i Stord og Fitjar er i overkant av 530 taxa, men blant disse er ... -
Nye lokaliteter og nye funn av sopp i kulturlandskapet i Sunnhordland og Nord-Rogaland 2011-2012: Oppdatering og status
(HSH-rapport;2013/3, Others, 2013)Selv etter 10 år med inventering av kulturlandskap i Sunnhordland, dukker det stadig opp nye rike lokaliteter med stort mangfold av beitemarksopp. Årlig inventering av samme kulturlandskap fører og til at nye arter ... -
Om løvtrær, sol og skygge
(Others, 2011) -
Om svarte og hvite hus
(Others, 2011-06-01) -
Omsetjing og tilpassing av MSLQ: IMTE-rapport nr. 1/16
(HSH-rapport;2016/1, Others, 2016-08-16)Denne rapporten skildrar prosedyren for omsetjing og tilpassing av Motivated strategies for learning questionnaire (MSLQ) til bruk i prosjektet «Improvisation in Teacher Education: Curricula and Practice in Dynamic Interplay ... -
På skitur med Leif Wedøe vinterfysikk (helt program)
(Others, 2011) -
Rødlistearter i Stord og Fitjar, samt litt generelt om natur og sjeldne naturtyper i Sunnhordland
(Others, 2017)Rødlisten er et uttrykk for hvordan vi mennesker forvalter naturen rundt oss. Egentlig har vi ikke noe ønske om å ha en rødliste, og målet med rødlisten er at artene som står her og er truet skal kunne bli tatt ut av ... -
Skolefagsundersøkelsen 2009: Fagrapport engelsk
(Others, 2010)Resultata frå den nasjonale kartleggingsstudien "Skolefagsundersøkelsen 2009" viser at IKT er berre brukt i moderat grad i engelskundervisinga på ungdomstrinnet. Det er berre digital tekstproduksjon og digitale presentasjonar ... -
Skolefagsundersøkelsen 2009: Fagrapport kroppsøving
(Others, 2010)Kroppsøvingsdelen av "Skolefagundersøkelsen 2009" gir eit bilete av bruken av IKT to år etter innføringa av digital kompetanse som grunnleggande dugleik i alle fag. Resultata bygger på ein landsdekkande survey som 77 ... -
Skolefagsundersøkelsen 2009: Fagrapport kunst og håndverk
(Others, 2010)Analysen av det innsamlede materialet fra kunst- og håndverkslærerne viser at IKT ikke blir brukt i stor grad i undervisningen. Det er imidlertid ikke noe som tyder på at det kommer av at lærerne har negative holdninger ... -
Skolefagsundersøkelsen 2009: Fagrapport matematikk
(Others, 2010) -
Skolefagsundersøkelsen 2009: Fagrapport musikk
(Others, 2010)Bruken av IKT i musikkfaget på ungdomstrinnet er nasjonalt sett gjennomsnittleg svært beskjeden, og det er få lærarar som er det me kan karakterisera som storbrukarar. Sjølv om allmenne programvarer, t.d. Word, er mykje ... -
Skolefagsundersøkelsen 2009: Fagrapport naturfag
(Others, 2010) -
Skolefagsundersøkelsen 2009: Fagrapport norsk
(Others, 2010) -
Skolefagsundersøkelsen 2009: Fagrapport samfunnsfag
(Others, 2010) -
Skolefagsundersøkelsen 2009: Utdanning, skolefag og teknologi – Hovedrapport
(Others, 2010)Denne rapporten er et ledd i forskningsprosjektet ” Education, Curricula & Technology” ved Høgskolen Stord/Haugesund. Prosjektet støttes av Norges forskningsråd under programmet for strategiske høgskoleprosjekter rettet ... -
Språkkompetanse i ei ny tid: om framandspråkopplæringa i det fleirkulturelle klasserommet sett i lys av Kunnskapsløftet og sentrale dokument frå Europarådet.
(Others, 2009-03-31)Norge er i dag eit fleirkulturelt samfunn. I løpet av ein generasjon har Norge endra seg frå å vere eit relativt homogent samfunn til eit fleirkulturelt samfunn kor mange dagleg møter ulike språk- og kulturuttrykk. Til ... -
Systematic search for literature on leadership in Nordic kindergartens
(Others, 2021)This literature search is focusing on Systemic Leadership in Nordic kindergartens. We have focused on peer reviewed journal articles only. Information from textbooks or anthologies are not included. A systematic search was ... -
Tilbod og etterspurnad: Fag i allmennlærarutdanninga og fagbehov i grunnskulen
(HSH-rapport;2013/6, Others, 2013)Denne rapporten, delvis skriven i 1998, tek utgangspunkt i debatten som fylgde publiseringa av NOU 1996:22 Lærerutdanning – mellom krav og ideal. Fokus i debatten var på konsekvensar for dei ulike faga i lærarutdanninga ...