Browsing Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports by Issue Date
Now showing items 21-40 of 4074
-
Multigrade teaching - for pedagogical reasons or only as a necessary model?
(HSF notat, Book, 2004)I dette notatet presenteres norske erfaringer med fådelt metodikk, internasjonal forskning knyttet til fådelt metodikk/multigrade teaching og det gis en kort innføring i læringsteorier og metoder som kan ha relevans for ... -
Organisasjonslæring i skolar : teoretiske og praktiske perspektiv
(HSF Notat, Book, 2004)Med stortingsmelding nr. 30 (2003-2004) ”Kultur for læring” har Utdannings og forskingsdepartementet (UFD) signalisert eit systemskifte i norsk skole. Læreplanane skal i sterkare grad rettast inn mot kompetansemål. Det ... -
Då Lisa gjekk til skulen - igjen! : om kombinasjonsstudenten på desentralisert og delvis nettbasert førskule- og allmennlærarutdanning ved Høgskulen i Sogn og Fjordane.
(HSF Rapport, Book, 2004)Rapporten er ei internevaluering av desentralisert og delvis nettbasert førskule- og almennlærarutdanning ved HSF, avdeling for lærarutdanning og idrett. Evalueringa følgjer studentar i første året, og systematiserer ... -
Evaluering av studiet Pedagogisk arbeid på ungdomssteget og i vidaregåande skole
(HSF notat, Book, 2004)Dette notatet er en oppsummering av studiet ”Pedagogisk arbeid på ungdomssteget og i vidaregåande skole” (PAPU) som ble gjennomført for første gang i studieåret 2003-2004. Målgruppa for studiet var lærere i grunnskole og ... -
Om konstruktivismen
(HSF Notat, Book, 2004)I høve ei lærebok i matematikk som underskrivne lagar saman med Tom Rune Kongelf og Terje Myklebust, for Fagbokforlaget, har me vortne einige med forlaget om at stoff som klart er perifert eller kan tena til utdjuping, kan ... -
Måltidet som konstruksjon i heimkunnskapsfaget
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport 2004 no 9, Rapport, 2004) -
IKT som verkemiddel for innovasjon og kvalitetsutvikling i norsk utdanning : Korleis er skulen som organisasjon og leiinga spesielt budd på ei slik utfordring frå departementet?
(Master thesis, 2005)Departementet sine forventningar og planar i høve til korleis teknologi skal kunne nyttast til å endre pedagogisk praksis er eit utgangspunkt for denne undersøkinga. Eit hovudmål er at IKT skal vera eit integrert verkemiddel ... -
Læreplanverket for den 10-årige grunnskolen (L97) som grunnlagsdokument i praksisopplæringa
(HSF Notat, Book, 2005)Notatet er eit samandrag av ei spørjeundersøking blant lærarstudentar på allmennlærarlina ved HSF, ALI, våren 2004 om bruk av Læreplanverket for den 10-årige grunnskolen i praksisopplæringa. Undersøkinga omfattar 1., 2. ... -
Bruk av grafiske organisatorar i læringsarbeid
(Master thesis, 2005)Innan feltet IKT og læring finst det mykje å forska på. Gjennom deltaking i PLUTO-prosjektet ved Høgskulen Stord/Haugesund (HSH), der pedagogisk og teknologisk omstilling var nokre av måla har forfattaren gjort seg opp ein ... -
Et læringssenter - en utviklingssone? : en post-PLUTO studie om IKT i lærerutdanningen
(Master thesis, 2005) -
IKT- Individ, kontekst og teknologi
(Master thesis, 2005) -
Fra plan til praksis? : om planer om bruk og virkelig bruk av IKT i undervisningen
(Master thesis, 2005) -
Innovativ bruk av IKT i norsk skole : forventninger om innovativ bruk av IKT
(Master thesis, 2005)The Norwegian Government’s massive focus on ICT within schools has changed the lectures, the pupils, the teachers and the learning environment over the later years. School buildings have been modernized with wireless ... -
Brief report: Acceptance of physical violence (AVP) among adolescents in a Norwegian normal sample; statistical description of the assessment
(Journal of Adolescence 2005, Journal article, 2005)The article presents a psychometric description of 11 statements related to use of physical violence. The items were tested in a normal sample (N=1700,age: 15-16) from urban and rural areas in Western Norway. The internal ... -
Pedagogiske løysingar i nytt skulebygg : Luster ungdomsskule
(HSF Notat, Book, 2005)Luster kommune starta i 2003 opp eit pedagogisk utviklingsprosjekt i samband med bygging av ny ungdomsskule i Gaupne. Målet med prosjektet var å utvikle optimale arbeidsformer for elevar og tilsette i den nye bygningen ... -
Gjest i virkeligheten : sju dagers "punktpraksis" i 4. skoleåret 2004-2005
(HSF Notat, Book, 2005)Notatet er en oppsummering av erfaringer der en av de tilsatte ved høgskolen sporadisk hospiterte i praksisfeltet i en klasse på småskolesteget gjennom skoleåret 2004-2005. Målet var å knytte teori- og praksisfelt bedre ... -
Livet, døden og frisøren; "Den misunnelige frisøren" (Lars Saabye Christensen) som novelle og film
(Norsklæraren Nr 5 2005, Journal article, 2005)Det som gjer Lars Saabye Christensens novelle ”Den misunnelige frisøren” skikka for film, ligg ikkje i det ytre, men er nedfelt i konflikt og tematikk. I den ytre handlinga kan filmen umiddelbart verka fjern frå novella, ... -
Taus kunnskap i virtuelle rom : Mediert praksis i lærarutdanninga
(Master thesis, 2005)Abstract: Human expression is an important cue for our daily communication and naturally it is also important for remote communications. This research project is focused on computer mediated communication. Of ... -
Ein lærer av den skulen ein går i : om progresjon i praksis og øvingslærar si rolle
(HSF Notat, Book, 2005)Dette notatet er utarbeidd for å presisere kva allmennlærarutdanninga oppfattar at ligg til øvingslærar sitt ansvarsområde. Dette vil vi at skal vere ei hjelp både for nye og erfarne øvingslærarar. Alle har krav på å få ...