Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på tittel
Viser treff 873-892 av 4095
-
Electromyographic comparison of the barbell deadlift using constant versus variable resistance in healthy, trained men
(Journal article; Peer reviewed, 2019)Variable, external resistance is proposed to increasingly augment the muscular stress throughout a dynamic movement. However, it is uncertain how different levels of variable resistance affect the activation in the deadlift. ... -
Elementary school teacher cognition on metalinguistic awareness in the EFL classroom.
(Master thesis, 2022)Metalinguistic awareness (Language awareness) was in 2020 included in the Norwegian curriculum of the subject English. In this thesis I aim to research primary school teachers’ cognition about Metalinguistic awareness. ... -
Elements of civilisation : Britain, Ireland, and the British Empire
(HSF Notat, Book, 2006)The first part of this volume is devoted to specific issues in the geopolitics and civilisation of the British and Irish Isles, particularly peoples, religions, languages, plus elements of history in the formation of the ... -
Elenergilærerens danningsforståelse i undervisning med utstyr. En kvalitativ undersøkelse av danningsforståelse på vg2 elenergi
(Master thesis, 2017-02-15)Kompetanse er et begrep som har fått økende plass i den videregående skolen de siste årene. Fokuset på dette begrepet sammen med utdanningspolitiske endringer har ført til diskusjoner rundt lærernes frihet til å ta didaktiske ... -
Elevaktiv læring med mikrokontroller i elektrofag i videregående skole
(Master thesis, 2021)Hensikt: Denne masteroppgaven omhandler i hovedsak temaene trivsel, tilrettelegging og faglig utbytte. Oppgaven har tatt utgangspunkt i elevaktivt arbeid i elektrofagene i videregående skole. Problemstillingen for oppgaven ... -
Elevane sin tileigning av hensiktsmessige strategiar i addisjon og subtraksjon –frå eit lærarperspektiv
(Master thesis, 2023)Føremålet med denne masteroppgåva er å finne ut korleis ein som lærar kan arbeide, for at elevane etter 3.trinn skal kunne nytte seg av hensiktsmessige strategiar i addisjon og subtraksjon. Dette temaet har blitt forska ... -
Elevar i vidaregåande skule si oppleving av matematikkfaget
(Master thesis, 2016) -
Elevar med autismespekterforstyrring under covid-19 pandemien
(Master thesis, 2022)Det foreliggande masterprosjektet har hatt som mål å finne ut korleis born og unge i grunnskulen, som har ein autismespekterforstyrringsdiagnose, har opplevd og takla kvardagen under koronapandemien. Vektlegginga har vore ... -
Elevar med sosial angst
(Bachelor thesis, 2019) -
Elevar og føresette sine opplevingar av lekser
(Master thesis, 2023)Denne masterstudien har sett på elevar på ungdomstrinn og føresette til elevar på ungdomstrinn sine opplevingar av lekser. Studiet forsøker å svare på og drøfte rundt følgjande problemstilling: Kva for opplevingar har ... -
Elevar om negativ språkbruk: «Det blir ei sanning i ditt eige hovud – du kjenner deg som ein drit»
(Master thesis, 2020)Det viktigaste i læraryrket er etter mi meining er å vere til stades på eit medmenneskeleg plan for kvar enkelt elev, å vise at ein bryr seg og er interessert i at elevane skal ha det best mogleg. Dette er bakgrunnen for ... -
Elevar si forståing og nytte av faglege tilbakemeldingar
(Master thesis, 2021)Faglege tilbakemeldingar er identifisert som ein nøkkelstrategi innanfor læring og undervisning, men ein veit mindre om korleis tilbakemeldingar vert forstått og nytta av elevane. Føremålet med denne studien er å få innsikt ... -
Elevar si oppleving av matematikk i overgangen frå ungdomsskule til vidaregåande skule
(Master thesis, 2020)Denne studien undersøker korleis elevar opplever overgangen frå ungdomsskule til vidaregåande skule i matematikk. Det er fokus på å finne ut kva som skjer med elevane si forventning om meistring, korleis dei opplever lærar ... -
Elevar si oppleving av prestasjonspress og psykisk helse i skulen
(Bachelor thesis, 2018) -
Elevar sin motivasjon i matematikkundervisninga
(Bachelor thesis, 2018) -
Elevar sine matematikkfaglege samtalar i arbeid med eit digitalt læringsspel
(Master thesis, 2023)Skjerm og dataspel tek ein stadig større plass i barn og unge sin kvardag. Samfunnet blir digitalisert, noko ein også ser att i skulen ved at fleire elevar har digitale verktøy som del av sitt læringsmateriell. Samstundes ... -
Elevars argumentasjon og kritiske tenking i møte med tal i media
(Master thesis, 2023)Denne studien undersøker kva indikasjonar på kritisk tenking ein kan finna gjennom elevanes matematiske argumentasjon når dei saman skal undersøke tal i media. Studien tar utgangspunkt i tre grupper frå ein klasse på ... -
Elevars kritisk matematiske kompetanse i samtale om tal i media
(Master thesis, 2023)I læreplanverket for skulen er elevars kritiske tenking og rett til medverknad ein sentral del av opplæringa (Kunnskapsdepartementet, 2017). Tidlegare forsking viser at kritisk matematisk kompetanse er viktig for å bevare ... -
Elevars revisjonsarbeid på 10.steg
(Master thesis, 2019)Formålet for denne masteroppgåva har vore å undersøke korleis elevar reviderer tekstar med bakgrunn i skriftleg lærarrespons. For å få djupare innsikt i revisjonsarbeidet elevane gjorde, avgrensa eg meg til å studere ...