Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på tittel
Viser treff 2775-2794 av 4074
-
Ny og supplerende kartlegging av biologisk mangfold i Sunnhordland og Nord-Rogaland 2013 og 2014
(HSH-rapport;2015/2, Others, 2015)Rapporten beskriver nye funn av ulike vekster i Sunnhordland og Nord-Rogaland i 2013-14. Totalt 14 lokaliteter i Stord, Tysnes, Bømlo og Rennesøy er beskrevet, der 11 av lokalitetene er nybeskrevne, mens tre lokaliteter ... -
Ny styringsstruktur og styrket eierrolle
(Chapter; Peer reviewed, 2023) -
Nyankomne elevar og IKT
(Master thesis, 2021)Det overordna temaet i denne masteroppgåva er erfaringar lærarane har kring implementering av Chromebook i innføringsklassar. Bakgrunnen for val av tema er det pågåande fokuset på korleis ein skal legge til rette for å ... -
Nyankomne elevers erfaringer med overgangen fra innføringsklasser til ordinære klasser.
(Master thesis, 2020)Problemstilling og formål Forskningsprosjektets overordnede formål er å undersøke skolesituasjonen til nyankomne elever på ungdomstrinnet, som nylig har blitt overført fra en innføringsklasse til en ordinær klasse. Studien ... -
Nye funn av Karplanter og Sopp i Sunnhordland 2008: oppdatering og status.
(Others, 2008)Gjennom de siste 5 årene har jeg drevet en systematisk kartlegging av soppmangfoldet i kulturlandskapet i Stord og Fitjar. Det registrerte artsmangfoldet i Stord og Fitjar er i overkant av 530 taxa, men blant disse er ... -
Nye lokaliteter og nye funn av sopp i kulturlandskapet i Sunnhordland og Nord-Rogaland 2011-2012: Oppdatering og status
(HSH-rapport;2013/3, Others, 2013)Selv etter 10 år med inventering av kulturlandskap i Sunnhordland, dukker det stadig opp nye rike lokaliteter med stort mangfold av beitemarksopp. Årlig inventering av samme kulturlandskap fører og til at nye arter ... -
Det nye samarbeidet: Bruk av IKT i skule-heim-samarbeid
(Master thesis, 2011-11-22)Masteroppgåva sitt overordna mål har vore å undersøke korleis foreldre og lærarar forstår og nyttar seg av IKT i skule-heim-samarbeid. Undersøkinga vart gjennomført vinteren og våren 2011, og informantane var foreldre og ... -
Nyfunn av hvit skogfrue Cephalanthera longifolia i Tysnes, Hordaland, samt litt om artens økologi og skjøtselsbehov
(Journal article; Peer reviewed, 2016)Cephalanthera longifolia is redlisted as near threatened (NT) in the Norwegian Red list (2015), and is one of totally 13 protected orchids in Norway. In South-Western Norway only a few localities with only a few plants of ... -
Nynorsk først eller nynorsk sist?
(Others, 2021) -
Nynorsk som sidemål i eit andrespråksperspektiv: Ei undersøking av elevar i 10. klasse si meistring av nynorsk formverk og rettskriving i sidemålstekstar
(Master thesis, 2021)Føremålet med denne masteroppgåva har vore å undersøkje nynorskkompetansen til elevar med bokmål som hovudmål på 10. steget frå Oslo og Inderøy i Trøndelag. I denne samanheng har eg søkt svar på følgjande problemstilling: ... -
Nynorsk som sidemål i Kunnskapsløftet og læreverk i norskfaget
(Bachelor thesis, 2019) -
Nynorsk- ei overflødig målform?
(Bachelor thesis, 2013-09-03)I Noreg har me i dag to sidestilte målformer, nynorsk og bokmål. Det er ikkje ei løynd at dei to målformene ikkje er sidestilte i praksis. Langt fleire nyttar bokmål som hovudmål, og nynorsken blir ofte valt bort til fordel ... -
Nysgjerrigheit og undring i utforskande arbeid
(Master thesis, 2023)Nysgjerrigheit og undring er heilt sentrale element i utforskande arbeid og i naturfag, i tillegg er det eit fenomen som er ein naturleg del av barndomen. I skulen kan nysgjerrigheit og undring blant anna skape engasjement, ... -
Nyutdannede mat- og helselærere
(Master thesis, 2016-05-18)Denne studien har undersøkt hvordan nyutdannede lærere som arbeider med mat og helse opplever den første tiden i yrket, og hvordan skolekonteksten har påvirket denne opplevelsen. Studier viser at nyutdannede lærere ofte ... -
Næring til liv, leik og læring: Korleis kan barnehagen bidra til gode og trygge kostvanar hos barn?
(Bachelor thesis, 2020) -
Observasjon - en nøkkelkompetanse i barnehagelæreres utdanning og profesjon: brudd, utfordringer og potensial
(Doctoral thesis, 2020)Avhandlingen retter oppmerksomheten på temaet observasjon i barnehagelæreres utdanning og profesjon. Det er tatt utgangspunkt i hovedproblemstillingen: Hvordan fremstår betydning og bruk av observasjon i barnehagelæreres ... -
Observation as a professional tool in Norwegian kindergartens and kindergarten teacher education
(Peer reviewed; Journal article, 2020)Observation is one of the central elements of kindergarten teachers’ education and the profession. Through a survey in Norway, in which 1311 in-service teachers, kindergarten managers, and pedagogy teachers participated ... -
Observation – A Part of Kindergarten Teachers' Professional Skill Set
(Journal article; Peer reviewed, 2019)Knowledge and skills in observation form part of the qualifications a kindergarten teacher needs to become a professional. In this article, I will focus on the theme of observation in kindergarten teacher education (KTE) ...