Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på tittel
Viser treff 2184-2203 av 4074
-
Kva skjer med talemålet i Oslo og på Austlandet? Ein litteraturkritikk
(Peer reviewed; Journal article, 2020)Denne artikkelen er ei kritisk gjennomgåing og drøfting av litteraturen om talemålsutviklinga i Oslo og regionen rundt. Oppfatningane spriker. Nøkkelnemninga «standard» blir brukt ulikt, og det er usemje både om kva som ... -
Kva slags strategiar for læring blir brukt i ein Zambisk SOS barnehage ut frå førskulelærarane sine grunngivingar og eigne observasjonar?
(Student paper, others, 2013)I løpet oppholdet mitt i Zambia, gjennom fordjupingsfaget Global Knowledge, har eg mellom anna hatt fire veker praksis i SOS Barnehage. Eg gjorde tidleg observasjonar av lærings- og disiplineringsmetodar der, og det var ... -
Kva synspunkt har tre zambiske på moglege årsakar til borneekteskap?
(Student paper, others, 2017)Denne prosjektoppgåva er skrive i samband med eit tre månadars opphald i Livingstone, Zambia. Under dette opphaldet var eg i praksis ved ulike institusjonar, som til dømes skular, SOS borneby og sosial kontoret. Problemstillinga ... -
Kva talar for ein likeverdig representasjon av praktiske og teoretiske kunnskapar i obligatorisk skulepensum? Kunnskapsteoretiske, danningsfilosofiske og utdanningssosiologiske argument.
(Doctoral thesis, 2020)Sjølv om overgangen frå bondesamfunn, via industrisamfunn til informasjons- og servicesamfunn har ført til ein stadig reduksjon av den uformelle, praktiske kunnskapsformidlinga, er det i obligatorisk skule framleis mest ... -
«Kva tenkjer du då Harald?»: Å fremje demokrati, her og nå!
(Bachelor thesis, 2018) -
"Kva treng du? Kva kan eg gjere?" Ein analyse av relasjonen mellom lærar og elev på Kyrre skole
(Master thesis, 2015-05-26)Denne masteroppgåva skildrar kva som kjenneteiknar relasjonen mellom lærar og elev på Kyrre skole, ein vidaregåande skule i Bergen for elevar med psykiske vanskar. Eg har brukt kvalitative semistrukturerte intervju for å ... -
Kva vert oppfatta som god relasjonskompetanse? Spesialpedagogar i møte med elevar som har det vanskeleg.
(Master thesis, 2022)Forsking dokumenterer at læraren sin relasjonskompetanse har stor betydning for elevar si læring og utvikling. Vidare er det mykje som tyder på at elevar som mottek spesialundervising har eit særleg behov for ein lærar ... -
”Kva øving gjer meister ..?” Ein kvalitativ studie av profesjonelle gitaristar sine læringsstrategiar
(Master thesis, 2017-11-15)Denne masteroppgåva vil omhandla læringsstrategiar og ulike gitaristar si tilnærming til øving og læring. Målet med oppgåva er å visa ulike læringsstrategiar til bruk i øving og kva som kan visa seg å vera effektiv øving ... -
Kvalitativ studie om hvordan natur og friluftsliv kan bidra til styrket livsmestring hos barn.
(Bachelor thesis, 2021) -
Kvalitet i barnehagelærerutdanning i naturvitenskap: En fellesnordisk studiemodul
(Peer reviewed; Journal article, 2017) -
Kvalitet i barnehagen
(Bachelor thesis, 2019) -
Kvalitet i barnehagen
(Bachelor thesis, 2013) -
Kvalitet i barnehagen: Veien mot gode barnehageopplevelser
(Bachelor thesis, 2023) -
Kvalitet i barnelitteratur
(Bachelor thesis, 2020) -
Kvalitet i samspelet mellom barn og personale i norske barnehagar
(Peer reviewed; Journal article, 2022)I artikkelen undersøker vi kva former for samspelskvalitet som kjem til syne hjå personalet i norske barnehagar observert med ECERS-R. Studien baserer seg på observasjonar frå 29 barnehageavdelingar der det standardiserte ... -
Kvaliteter ved programmeringsoppgaver i matematikk: Analyse av programmeringsoppgaver fra to matematikk læreverk på 8. trinn
(Master thesis, 2023)Programmering i matematikk har fått et mye større fokus etter iverksettelsen av LK20. For både erfarne og nyutdannede matematikklærere kan det være krevende å integrere programmering inn i undervisningen på en måte som ... -
Kvalitetsindikatorer i utvikling av leke- og læringsmiljøet i barnehagen ‒ barnehagelæreres perspektiver.
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Studien er en kvalitativ studie. Det empiriske grunnlaget for artikkelen er gruppediskusjoner fra to workshops med styrere og pedagogiske ledere i tre barnehager i Norge. Resultatet viser barnehagelærernes perspektiver på ...