Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFosse, Åse Sandnes
dc.contributor.authorNes, Anne-Karin Laupsa
dc.date.accessioned2010-01-19T12:10:18Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/150591
dc.description.abstractBakgrunn for undersøkinga Barnehagen vert sett på som den viktigaste førebyggjande arena utanfor heimen for born i førskulealder. Det er i dag semje om at tidleg innsats er beste hjelp til vekst og utvikling. Rammeplanen seier at barnehagen har eit særskilt ansvar for å førebyggja vanskar og å oppdaga born med særskilte behov. Tiltak sett i verk i førskulealder syner seg å ha størst effekt, både i førebyggjing av samspelsvanskar og språkvanskar. Språkstimulering og utvikling av sosial kompetanse kjem inn under barnehagen sine grunnleggjande oppgåver For å kunna fanga opp språkvanskar tidleg må barnehagen ha grunnleggjande kunnskap om normalutvikling og språkstimulering. Personalet må vita kva dei ser etter, og målet må vera å setja inn hjelpetiltak så tidleg som mogeleg for å hindra at vanskane veks seg større. Sosialt samspel er ein føresetnad for at barnet skal kunna utvikla seg vidare, både intellektuelt, følelsemessig og sosialt, og vert framheva som ein føresetnad for utvikling av språklege og kommunikative ferdigheiter.en
dc.format.extent754374 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonnoen
dc.titleAugo som ser… : korleis ser barnehagen på språk og sosialt samspel når dei vurderer utvikling hos born?en
dc.typeMaster thesisen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel