Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBugge, Camilla
dc.contributor.authorEvjestad, Dorthe Sørheim
dc.contributor.authorØdegård, Andrine
dc.date.accessioned2010-10-04T08:05:15Z
dc.date.available2010-10-04T08:05:15Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/149835
dc.description.abstractFormålet med denne oppgaven har vært å undersøke om barn med svak motorikk har nytte av stokasisk resonans. Hypotesen vår var at de svake blir bedre og de sterke blir dårligere med stokastisk resonans. For å få svar på dette, gjennomførte vi mABC-test for å dele testelevene i 9.klasse fra Kvåle ungdomsskule og Kaupanger skule inn i grupper på svak, middels og sterk motorikk. Deretter testet vi dem med stokastisk resonans. Vi hadde så en kontrolltest en finmotorisk oppgave. Resultatene vi fikk, kan ikke bekrefte vår hypotese, eller gi et konkret og entydig svar på vår problemstilling. Det er tendenser i materialet, men det kreves mer forskning. Innholdsfortegnelseen_US
dc.language.isonoben_US
dc.subjectwhite noiseen_US
dc.subjectstokastisk resonansen_US
dc.subjectmotoriske vanskeren_US
dc.titleHar barn med motoriske vansker nytte av stokastisk resonans/white noiseen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.source.pagenumber33en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel