Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSyversen, Margrethe Haug
dc.date.accessioned2008-07-24T12:43:05Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn0806-1696
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/149435
dc.description.abstractNotatet er en oppsummering av erfaringer der en av de tilsatte ved høgskolen sporadisk hospiterte i praksisfeltet i en klasse på småskolesteget gjennom skoleåret 2004-2005. Målet var å knytte teori- og praksisfelt bedre sammen. Fra teorifeltet var det også et behov for oppdatering på hva som foregår i grunnskolen, sett fra praksissida. Dessuten var det et ønske om å få innsikt i utfordringer fra skole-hverdagen i en flerkulturell klasse. Håpet var også å få bidra med teori, slik at grunnskole og høyskole kunne få en felles forståelse for nytten av samarbeid med tanke på egen utvikling.en
dc.format.extent1857586 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.relation.ispartofseriesHSF Notaten
dc.relation.ispartofseries12/2005en
dc.subjectAvdeling for lærarutdanningen
dc.subjecthospiteringen
dc.titleGjest i virkeligheten : sju dagers "punktpraksis" i 4. skoleåret 2004-2005en
dc.typeBooken
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel