Browsing HVL Open by Author "Roald, Knut"
Now showing items 1-10 of 10
-
Kvalitetsvurdering i skuleverket : eksempel på vurderingssystem i kommunar og fylkeskommunar
Roald, Knut (HSF notat, Book, 2003)Dette notatet er eit forarbeid til Utdannings- og forskingsdepartementet sin NOU 2002:10 ”Førsteklasses fra første klasse” Første kapittelet skisserer hovudtrekk i den norske diskusjonen om skulevurdering. Dei neste ... -
Nokre teoretiske perspektiv på leiing av lærande skular : undervegstekstar
Glosvik, Øyvind; Roald, Knut; Vårdal, Kari; Abrahamsen, Hedvig Neerland; Nistad, Kari Heier; Søvik, Kjersti; Røynesdal, Claus (HSF Rapport, Book, 2008)Rapporten er sett saman av åtte kapittel som har til felles at dei handlar om lærande leiing i skuleverket. Det første handlar om tekstutvikling som grunnlag for organisasjonsendring. Det andre drøfter Peter Senges teori ... -
Organisasjonslæring i skolar : teoretiske og praktiske perspektiv
Roald, Knut (HSF Notat, Book, 2004)Med stortingsmelding nr. 30 (2003-2004) ”Kultur for læring” har Utdannings og forskingsdepartementet (UFD) signalisert eit systemskifte i norsk skole. Læreplanane skal i sterkare grad rettast inn mot kompetansemål. Det ... -
Organisasjonslæring i skolar : teoretiske og praktiske perspektiv
Roald, Knut (Rapport, Book, 2008)Denne rapporten er ein revisjon og ei utviding av ein HSF-publikasjon frå 2004 med same tittel. Ettersom organisasjonslæring har fått ein stadig meir sentral plass i både pedagogiske fagtekstar og utdanningspolitiske ... -
Pedagogiske løysingar i nytt skulebygg : Luster ungdomsskule
Roald, Knut (HSF Notat, Book, 2005)Luster kommune starta i 2003 opp eit pedagogisk utviklingsprosjekt i samband med bygging av ny ungdomsskule i Gaupne. Målet med prosjektet var å utvikle optimale arbeidsformer for elevar og tilsette i den nye bygningen ... -
Rektorutdanning for en ny rektorrolle?
Grutle, Bjart Erling; Roald, Knut (Peer reviewed; Journal article, 2016)Artikkelens formål er å skape økt innsikt i hvordan de forandringer vi ser i statlige styringsdokumenter og fagmiljøers emneplaner for den norske Rektor-utdanningen, uttrykker endringer i hvilke kunnskapsformer som vektlegges. ... -
Rektorutdanning for en ny rektorrolle?
Grutle, Bjart Erling; Roald, Knut (Journal article; Peer reviewed, 2016)Artikkelens formål er å skape økt innsikt i hvordan de forandringer vi ser i statlige styringsdokumenter og fagmiljøers emneplaner for den norske Rektorutdanningen, uttrykker endringer i hvilke kunnskapsformer som vektlegges. ... -
Rytmisk kompetanseutvikling i kommunane i Sogn og Fjordane
Roald, Knut (HSF Rapport, Book, 2003)Rapporten gjer greie for prosjektet ”Rytmisk kompetanseutvikling” som er gjennomført for Kommunenes Sentralforbund, Sogn og Fjordane i perioden 2001-2002. Gloppen kommune og Flora kommune har vore prosjektkommunar. ... -
Skulevurdering - ekstern eller intern? : rapport frå Sogn og Fjordane si deltaking i det nasjonale prosjektet "Ekstern deltaking i lokalt vurderingsarbeid"
Roald, Knut (HSF Rapport, Book, 2002)Stortinget vedtok våren 1999 å gjennomføre eit treårig forsøksprosjekt der eksterne personar deltar i kvalitetsvurdering i skulen. Sogn og Fjordane er eit av 6 fylke som har vore med i fase II i denne utprøvinga. Statens ... -
Å forske på organisasjonslæring i skolevurdering : ei kritisk drøfting av ulike tilnærmingsmåtar
Roald, Knut (HSF Notat, Book, 2004)Teksten er ei vitskapsteoretisk drøfting av utfordringar ved å forske på endrings- og utviklingsprosessar i skolevurderingsarbeid. Når norske styresmakter legg auka vekt på kvalitetsvurdering som styringsreiskap i skolen, ...