Browsing HVL Open by Author "Hestholm, Grethe Nina"
Now showing items 1-9 of 9
-
Competence and Mastery in Practice: On Participation, Responsibility and Believing in Your Own Abilities
Hestholm, Grethe Nina (Peer reviewed; Journal article, 2023)How can school-weary youth regain faith in their abilities and their own future? The film discussed in this article is a critique of compulsory school’s inability to mediate knowledge and self-confidence through practical ... -
Danning og utdanning i bedrift
Hestholm, Grethe Nina (Lecture, 2022) -
Educable or not? Teacher’s alternatives when connecting curriculum to pupils
Hestholm, Grethe Nina; Jobst, Solvejg (Journal article; Peer reviewed, 2019)When working to connect homogeneous curricula with heterogeneous groups of pupils, teachers have to sort pupils according to the categories allowed for in the national school system. In this article, we compare German ... -
Forskjell som føresetnad for utvikling: Ein refleksjon over praksis/teori-dualismen i ljos av filosofien til Luce Irigaray
Hestholm, Grethe Nina (Peer reviewed; Journal article, 2023)I denne artikkelen jamfører eg Ryles forståing av knowing how og knowing that med Irigarays forståing av kjønnsforskjellen. Eg finn dei same strukturane i og mellom dualismepara; det er ikkje mogeleg, verken i teori/praksis- ... -
Har faglærte lite kulturell kapital?
Hestholm, Grethe Nina; Traavik, Njål Vidar; Bruvik, Åse Norunn Nedrebø; Hovland, Kjersti; Heimly, Gisle; Brekkhus, Åshild Berg; Kløve-Graue, Valborg; Sandal, Ann Karin; Hollingsworth, Kristin Opsum (Others, 2019) -
Korleis er vår omgang med materialar dannande?
Hestholm, Grethe Nina (Lecture, 2020) -
Kritiske refleksjonar om praksiskunnskapens stilling i det obligatoriske grunnskuleløpet – Ein fenomenologisk analyse av møtet mellom pensum og elev
Hestholm, Grethe Nina (Peer reviewed; Journal article, 2017) -
Kva talar for ein likeverdig representasjon av praktiske og teoretiske kunnskapar i obligatorisk skulepensum? Kunnskapsteoretiske, danningsfilosofiske og utdanningssosiologiske argument.
Hestholm, Grethe Nina (Doctoral thesis, 2020)Sjølv om overgangen frå bondesamfunn, via industrisamfunn til informasjons- og servicesamfunn har ført til ein stadig reduksjon av den uformelle, praktiske kunnskapsformidlinga, er det i obligatorisk skule framleis mest ...