Blar i HVL Open på forfatter "Glosvik, Øyvind"
-
Active Learning Norwegian Preschool(er)s (ACTNOW) – Design of a Cluster Randomized Controlled Trial of Staff Professional Development to Promote Physical Activity, Motor Skills, and Cognition in Preschoolers [Study protocol]
Aadland, Eivind; Tjomsland, Hege Eikeland; Johannessen, Kjersti; Nilsen, Ada Kristine Ofrim; Resaland, Geir Kåre; Glosvik, Øyvind; Lykkebø, Osvald; Stokke, Rasmus; Andersen, Lars Bo; Anderssen, Sigmund Alfred; Pfeiffer, Karin Allor; Tomporowski, Phillip D; Størksen, Ingunn; Bartholomew, John; Ommundsen, Yngvar; Howard, Steven James; Okely, Anthony D.; Aadland, Katrine Nyvoll (Peer reviewed; Journal article, 2020)Introduction: There is a dearth of high-quality evidence on effective, sustainable, and scalable interventions to increase physical activity (PA) and concomitant outcomes in preschoolers. Specifically, there is a need to ... -
Active Smarter Kids (ASK): Rationale and design of a cluster-randomized controlled trial investigating the effects of daily physical activity on children's academic performance and risk factors for non-communicable diseases
Resaland, Geir Kåre; Moe, Vegard Fusche; Aadland, Eivind; Steene-Johannessen, Jostein; Glosvik, Øyvind; Andersen, John Roger; Kvalheim, Olav Martin; McKay, Heather A.; Anderssen, Sigmund Alfred (Journal article; Peer reviewed, 2015)Background: Evidence is emerging from school-based studies that physical activity might favorably affect children’s academic performance. However, there is a need for high-quality studies to support this. Therefore, the ... -
Barnehagar som profesjonelle praksisfellesskap?: Ein studie av lærande barnehagar i indre Sogn
Glosvik, Øyvind; Pytte, Gunstein; Sønsthagen, Anne Grethe (HiSF_Rapport;2016/3, Research report, 2016)Etter oppdrag frå Sogn Regionråd er det gjennomført ei gransking av barnehagane i indre Sogn som lærande organisasjonar. Dette er gjort i samarbeid med eit styrarnettverk. Det er teke som utgangspunkt at det er mogleg å ... -
«Drift stel tida vår» – skuleleiarar sine erfaringar med å leie berekraftig kunnskapsforvaltning i vidaregåande skular
Sekkingstad, Dorthea; Glosvik, Øyvind (Chapter; Peer reviewed, 2022)Føremålet med denne artikkelen er å få fram ny kunnskap om kva som kjenneteiknar leiingspraksis i vidaregåande skular når målsetjinga er arbeidsplassbasert kompetanseutvikling for berekraftig kunnskapsforvaltning. Artikkelen ... -
Effects of physical activity on schoolchildren's academic performance: The Active Smarter Kids (ASK) cluster-randomized controlled trial
Resaland, Geir Kåre; Aadland, Eivind; Moe, Vegard Fusche; Aadland, Katrine Nyvoll; Skrede, Turid; Stavnsbo, Mette; Suominen, Laura; Steene-Johannessen, Jostein; Glosvik, Øyvind; Andersen, John Roger; Kvalheim, Olav Martin; Engelsrud, Gunn; Andersen, Lars Bo; Holme, Ingar Morten K; Ommundsen, Yngvar; Kriemler, Susi; van Mechelen, Willem; McKay, Heather A.; Ekelund, Ulf; Anderssen, Sigmund Alfred (Journal article; Peer reviewed, 2016)Objective: To investigate the effect of a seven-month, school-based cluster-randomized controlled trial on academic performance in 10-year-old children. Methods: In total, 1129 fifth-grade children from 57 elementary schools ... -
‘Learning by talking?’ – The role of local line leadership in organisational learning
Sønsthagen, Anne Grethe; Glosvik, Øyvind (Peer reviewed; Journal article, 2020)Organisational learning is the topic addressed in this qualitative comparative case study. The purpose is to investigate the role of local line leadership in professional development processes. Two kindergartens participating ... -
Leiingspraksis i vidaregåande skule - om å leie kunnskapsutvikling i kollegiet
Sekkingstad, Dorthea; Glosvik, Øyvind (Journal article, 2022) -
Leiingspraksis som fremjar kunnskapsdeling – å skape handlingsrom gjennom tenking om leiing
Glosvik, Øyvind; Sekkingstad, Dorthea (Journal article, 2022)Å forvalte kunnskapsressursane i skulen, er ei sentral leiaroppgåve. For å lukkast er første steg å bli medviten eigen leiingspraksis og korleis denne kan utviklast for å skape eit pedagogisk og administrativt handlingsrom ... -
Levande bygdeutvikling : ein studie av Bygdeutviklingsprogrammet i Sogn og Fjordane og prosjektet Levande bygder
Glosvik, Øyvind (HSF Rapport, Book, 2002)Dette er ein studie av to tiltak som begge er retta inn mot lokalsamfunnsutvikling og næringsutvikling i Sogn og Fjordane. Erfaringane syner at Bygdeutviklingsprogrammet i stor grad er retta inn mot nærmiljøtiltak og ... -
Literature search on leadership in kindergartens in the Nordic countries
Glosvik, Sigurd; Birkeland, Johanna; Glosvik, Øyvind (Research report, 2024)This search was developed for the Meta-study “The governing foundation for enactment of kindergarten leadership in the Nordic countries” (Project no. NPHZ-2022/10009), which aims to look at research on leadership in ... -
Nokre teoretiske perspektiv på leiing av lærande skular : undervegstekstar
Glosvik, Øyvind; Roald, Knut; Vårdal, Kari; Abrahamsen, Hedvig Neerland; Nistad, Kari Heier; Søvik, Kjersti; Røynesdal, Claus (HSF Rapport, Book, 2008)Rapporten er sett saman av åtte kapittel som har til felles at dei handlar om lærande leiing i skuleverket. Det første handlar om tekstutvikling som grunnlag for organisasjonsendring. Det andre drøfter Peter Senges teori ... -
Nokre teoretiske perspektiv på læring og leiing i helse- og sosialsektoren : undervegstekstar
Glosvik, Øyvind; Naustdal, Anne-Grethe; Follevåg, Brit-Marie; Horne, Rolf; Thue, Margun; Stavang, Evelyn; Kyrkjebø, Dagrun (Rapport, Book, 2008)Rapporten er sett saman av 10 kapittel som på ulike måtar drøftar teoretiske resonnement som kan vere nyttige for å forstå og analysere lærings- og leiingsutfordringar i helse- og sosialsektoren. Tekstane er ikkje ferdige.Dei ... -
Omstillingsprogrammet i Sogn og Fjordane - resultat og erfaringar
Bukve, Oddbjørn; Glosvik, Øyvind; Mundal, Harald; Nesse, Jon Gunnar; Trengereid, Veronika; Vebostad, Åge (HSF Rapport, Book, 2009)Prosjektet har vurdert det regionale omstillingsprogrammet i Sogn og Fjordane i åra 2004-2006. Omstillingsprogrammet var desse åra retta mot kommunane Flora, Høyanger og Årdal. Programmet har lojalt følgt den nasjonale ... -
Regionalpolitikken på regionnivået
Bukve, Oddbjørn; Glosvik, Øyvind (HSF Rapport, Book, 2003)Hovudmålet med prosjektet har vore å beskrive og analysere den rolla som det regionale nivået spelar i utforminga og iverksetjinga av norsk regionalpolitikk. Spesielt er vi opptekne av kva verknader dei institusjonelle ... -
Systemic Leadership in Nordic Kindergartens: A Scoping Review
Birkeland, Johanna; Glosvik, Øyvind; Aasen, Wenche (Peer reviewed; Journal article, 2021)This is a scoping review of peer-reviewed journal articles within Nordic Early Childhood Education and Care research from 2014 to 2020. We aim to explore if and how the concept of systemic leadership is employed within ... -
Verksted - et rom for kunnskapsutvikling
Fimreite, Hege; Glosvik, Øyvind; Birkeland, Johanna; Sønsthagen, Anne Grethe; E. Rasmussen, Mona; D. Sivertsen, Siri (Journal article, 2023)