Blar i HVL Open på forfatter "Fossøy, Ingrid Karin"
-
Frå stamme til satellitt – kva metaforar kan fortelje om korleis ei lærarutdanningsreform vert forstått og iverksett
Foss, Vigdis; Fimreite, Hege; Fossøy, Ingrid Karin; Ødegaard, Elin Eriksen (Journal article; Peer reviewed, 2019)Denne artikkelen bygger på analyser av metaforbruk når leiarar og lærarutdannarar i barnehagelærarutdanning fortel om iverksetting av ei reform, og i særleg grad pedagogikkfaget si rolle i denne samanhengen. Barnehagelær ... -
Hvordan kommer lærerens støtte for læring til uttrykk gjennom klasseromssamtalen
Jenssen, Eirik S.; Fossøy, Ingrid Karin; Uglum, Marit Irene (Peer reviewed; Journal article, 2020)I denne artikkelen ser vi nærmere på hvordan lærerens støtte kommer til uttrykk gjennom klasseromssamtalen, sett i lys av elevrollen slik denne skildres i fagfornyelsen. Studien har en kvalitativ tilnærming basert på ... -
"It Partly Breaks Up the Class Environment" - Experiences with Flipped Classroom as a Teaching Model in Higher Education
Sekkingstad, Dorthea; Fossøy, Ingrid Karin (Chapter; Peer reviewed, 2019)The purpose of this article is to contribute to knowledge about how students in higher education experience and make use of flipped classroom to support learning. We have chosen a qualitative approach in order to gain ... -
"Poenget er at du gjer klasserommet til ein stad der det skjer meir dynamisk aktivitet" - lærarar sine erfaringar med omvendt undervisning som undervisningsdesign
Sekkingstad, Dorthea; Fossøy, Ingrid Karin (Chapter, 2020)Føremålet med denne studien er å få fram ny kunnskap om korleis lærarar erfarer og tek i bruk omvendt undervisning som undervisningsdesign. Empiri er henta inn gjennom fokusgruppeintervju med til saman 12 lærarar frå ... -
Use Of Facebook Group As Learning Arena - Experiences From A Higher Education Course In Law Education
Sekkingstad, Dorthea; Fossøy, Ingrid Karin; Bøyum, Borgtor (Peer reviewed; Journal article, 2020) -
Å ta i bruk omvend undervisning - korleis og kvifor
Sekkingstad, Dorthea; Fossøy, Ingrid Karin (Journal article, 2021)Den omvende undervisninga kan frigjera tid i klasserommet og gi lærarane eit større handlingsrom for å leggja til rette for ei elevsentrert undervisning. Ein studie tar for seg erfaringane til lærarar som har prøvd dette ...