Blar i HVL Open på forfatter "Engelsen, Knut Steinar"
-
Developing teachers’ responsive pedagogy in mathematics, does it lead to short-term effects on student learning?
Gamlem, Siv Therese Måseidvåg; Kvinge, Lars Malvin Røsseland; Smith, Kari; Engelsen, Knut Steinar (Journal article; Peer reviewed, 2019)In this study, we examine the short-term effects of an intervention aimed at developing teachers’ responsive pedagogy in mathematics. The study analyses how an emphasis on responsive pedagogy in 9th grade classrooms over ... -
Digitale objekts plass i barns sosiale og språklege danning i barnehagen (DIGOB): Prosjektnr. NFR: 187576
Engelsen, Knut Steinar; Jernes, Margrethe; Kvinge, Lars Malvin; Vangsnes, Vigdis; Økland, Nils Tore Gram (HSH-rapport;2011/4, Research report, 2011-05-20)DIGOB-prosjektet har hatt som siktemål å studere barns aktivitet rundt datamaskinen i barnehagen. Prosjektet har tre delstudier med til dels ulike perspektiv. I delstudie 1 studerer vi det språklege samspelet rundt barns ... -
Educating for the future: A conceptual framework of responsive pedagogy
Smith, Kari; Gamlem, Siv Therese Måseidvåg; Sandal, Ann Karin; Engelsen, Knut Steinar (Peer reviewed; Journal article, 2016)Schools of today are educating for an unknown future, and knowledge of today will become partly irrelevant in 20–30 years. Teaching and assessment focusing on the learning of factual knowledge will not serve the needs of ... -
Improvisasjon som bindeledd mellom teori og praksis i profesjonsutdanninga til lærarstudenten
Kulild, Marit; Engelsen, Knut Steinar (Journal article; Peer reviewed, 2017)Denne artikkelen undersøkjer kunnskap og erfaring med improvisasjon som fenomen i lærarutdanninga. Gjennom fire semester har ei gruppe lærarstudentar undersøkt, prøvd ut og reflektert over ulike sider av improvisasjon ... -
Improvisation in teaching and education - roots and applications
Holdhus, Kari; Høisæter, Sissel M.; Mæland, Kjellfrid; Vangsnes, Vigdis; Engelsen, Knut Steinar; Espeland, Magne; Espeland, Åsmund (Peer reviewed; Journal article, 2016) -
Moving from traditional to responsive mathematics classrooms: a proposition of an intervention model
Haara, Frode Olav; Engelsen, Knut Steinar; Smith, Kari (Peer reviewed; Journal article, 2020)This article discusses how mathematics didactics can be inspired by and further developed through responsive pedagogy, understood as feedback directed at self-regulation and self-efficacy, in mathematics teaching. The ... -
Omsetjing og tilpassing av MSLQ: IMTE-rapport nr. 1/16
Kvinge, Lars Malvin Røsseland; Engelsen, Knut Steinar (HSH-rapport;2016/1, Others, 2016-08-16)Denne rapporten skildrar prosedyren for omsetjing og tilpassing av Motivated strategies for learning questionnaire (MSLQ) til bruk i prosjektet «Improvisation in Teacher Education: Curricula and Practice in Dynamic Interplay ... -
Refleksjonsbaserte lærarmapper som reiskap for utvikling av vurderingskompetanse (RLM): Rapport for prosjektnr. NFR: 182883
Engelsen, Knut Steinar (HSH-rapport;2010/3, Research report, 2010)RLM-prosjektet er både eit skuleutviklingsprosjekt og eit forskingsprosjekt. Dei prosessorienterte måla har vore å utvikle gode metodar for kompetanseutvikling innanfor vurderingsfeltet i skulen, å bidra til utvikling ... -
Senter for fysisk aktiv læring: Sluttrapport 2018-2023
Mandelid, Mathias Brekke; Dyngeland, Espen Søreide; Stokke, Rasmus; Wergeland, Tom Christian; Sandal, Marion Østenstad; Stein, Hege; Eriksen, Pernille Buschmann; Teslo, Ståle Bye; Riddervold, Sofie; Ottesen, Claus Løgstrup; Chalkley, Anna; Daly-Smith, Andy; Singh, Amika; Jenssen, Eirik S.; Engelsen, Knut Steinar; Anderssen, Sigmund Alfred; Lerum, Øystein; Klafstad, Henning; Ølmheim, Jan Erik; Moi, Anna Lange; Rui, Ingrid; Hermansen, Marie; Tjomsland, Hege Eikeland; Trautner, Nikolaj; Resaland, Geir Kåre (Research report, 2023) -
Utbreiing, bruk og haldningar til digitale verktøy og spel i norske barnehagar: Resultat frå ei nasjonal spørjeundersøking
Kvinge, Lars M.; Engelsen, Knut Steinar; Jernes, Margrethe; Sinnerud, Marta; Økland, Nils Tore; Vangsnes, Vigdis (HSH-rapport;2010/2, Research report, 2010)Denne rapporten skildrar resultata frå ei landsomfattande spørjeundersøking blant barnehagestyrarar om utbreiing, bruk og haldningar knytt til digitale verktøy og PC-spel i norske barnehagar. Undersøkinga er gjort av ...