• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
Browsing by Author 
  •   Home
  • Browsing by Author
  •   Home
  • Browsing by Author
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing HVL Open by Author "Brekke, May Britt Revheim"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-8 of 8

  • title
  • issue date
  • submit date
  • author
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Aktiv deltakelse i pedagogikkstudiet i lærerutdanningen 

      Brekke, May Britt Revheim; Eide, Marianne Leikvoll; Røneid, Kjersti Nedland (Research report, 2021)
    • Bakgrunn for utvikling av prosjektet Å spørre som en pedagogisk handlingsform, knyttet til arbeidskrav 3 (MGUPE101) 

      Eide, Marianne Leikvoll; Brekke, May Britt Revheim (Working paper, 2021)
    • Fortelling som inngang til pedagogisk kunnskap 

      Eide, Marianne Leikvoll; Brekke, May Britt Revheim (Peer reviewed; Journal article, 2021)
      Denne artikkelen bygger på utprøving av praksisfortelling som studentaktiv læringsform. Noen av funnene, og erfaringene vi har gjort oss, trekkes her frem for å belyse hvordan fortellingen kan bidra til å skape sammenhenger ...
    • Gutter ut av rekken går. Betydningen av kjønn og sosial bakgrunn for skoleresultater. 

      Brekke, May Britt Revheim (Master thesis, 2007)
      Temaet i denne studien er hvorfor gutter oppnår lavere skoleresultater enn jenter når de avslutter grunnskolen. Undersøkelsens problemstillinger har for det første vært å se på hvilken betydning kjønn og foreldrenes ...
    • Praksisfortelling, refleksjon og transformativ læring 

      Brekke, May Britt Revheim; Eide, Marianne Leikvoll (Journal article; Peer reviewed, 2019)
      Denne artikkelen retter oppmerksomheten mot hvordan refleksjon og transformasjon kan fremmes gjennom praksisfortellingen som en studentaktiv læringsform i pedagogikkundervisningen i lærerutdanningen. I arbeidet med ...
    • Praksisfortellingen som læringsform 

      Brekke, May Britt Revheim; Eide, Marianne Leikvoll (Research report, 2018)
    • Teoriens manglende plass i praksissamtalen 

      Eide, Marianne Leikvoll; Brekke, May Britt Revheim; Holthe, Asle (Peer reviewed; Journal article, 2017)
    • Utprøving av studentaktive læringsformer i PEL-faget GLU (2017): Et samarbeidsprosjekt mellom faglærere ved HVL. 

      Iversen, Gunn Tone; Jenssen, Eirik S. (Research report, 2017)

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit
       

       

      Browse

      ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

      My Account

      Login

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit