Communities
Select a community to browse its collections.
Høgskulen på Vestlandet [13603]
Recently Added
-
Evaluation of a model to promote greater coordination between stakeholders during vocational rehabilitation for patients with musculoskeletal disorders or neurasthenia: A qualitative study
(HVL-rapport;2024/10, Report, 2024)Purpose: In vocational rehabilitation, the employee’s own effort is important, and it is also vital for the various professionals involved in the rehabilitation process to have a shared understanding of the process. The ... -
Sluttrapport våren 2024: Samlingsbasert grunnskulelærarutdanning 1-7
(HVL-rapport;2024/9, Report, 2024)Hausten 2022 starta Høgskulen på Vestlandet (HVL) opp samlingsbasert Grunnskulelærarutdanning 1–7 (S-GLU) ved fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI). Dei to første åra vart det sett av ressursar til følgjeforsking ... -
Den går berre ikkje bort: Identitetsutvikling i begynneropplæringen. En analyse av bildebøkene Pølsetjuven (2019), Polititjuven (2021) og Verdas rikaste tjuv (2023) av Marianne Gretteberg Engedal
(Master thesis, 2024)De ferske elevene i skolen gjennomgår en stor endring i livet idet de setter beina sine i skolegården for første gang. Den nye hverdagen er preget av nye mennesker, nye relasjoner og nye inntrykk. De vil alle møte på små ... -
Utvikling av Profesjonsfagleg digital kompetanse: har det ein verdi for den fyrste skrive- og leseopplæringa?
(Master thesis, 2024)Hensikta med denne studien har vore å tileigne seg kunnskap om korleis utvalde lærarar jobbar for å utvikle si eiga profesjonsfaglege digitale kompetanse, og kva verdi det eventuelt kan ha for den fyrste skrive- og ... -
Lek og lekende læring i norskfaget på 1. og 2. trinn: En studie av læreres syn på implementering av lek i norskfaget
(Musical score, 2024)Temaet for denne avhandlingen er lek og lekende læring i norskfaget på 1. og 2. trinn. Formålet med denne studien har vært å se på hvordan lærerne i begynneropplæringen tar i bruk og anvender leken når det kommer til læring ...