Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorArnesen, Trond Egil
dc.contributor.authorStørkson, Marianne
dc.contributor.authorSierra, Bendik
dc.date.accessioned2024-04-04T09:16:29Z
dc.date.available2024-04-04T09:16:29Z
dc.date.created2024-01-10T15:03:17Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-82-15-06098-9
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3124801
dc.description.abstractI dette kapittelet vert ein casestudie av ein didaktisk praksis i barnehagelærarutdanninga presentert. Studien tek for seg studentmedverknad i utvikling av ein didaktisk praksis med fokus på friluftsliv for dei yngste i barnehagen. Resultata syner at studentmedverknaden tok ulik form i ulike fasar av utviklingsarbeidet.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.relation.ispartofDidaktiske praksiser i lærerutdanning - steder i et landskap
dc.titleStudentmedverknad i utviklinga av ein didaktisk praksis i barnehagelærarutdanningaen_US
dc.typeChapteren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionacceptedVersionen_US
dc.source.pagenumber80-98en_US
dc.identifier.cristin2224091
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel