Show simple item record

dc.contributor.authorSekkingstad, Dorthea
dc.date.accessioned2024-01-26T12:52:56Z
dc.date.available2024-01-26T12:52:56Z
dc.date.created2023-06-27T13:55:42Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-82-15-06937-1
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3114103
dc.description.abstractFøremålet med studien er å få fram kunnskap om lærarars bruk av videotilbakemeldingar i vidaregåande skule og kva fordelar og eventuelle utfordringar dei erfarer. Empiri er henta inn gjennom individuelle intervju med åtte lærarar. Resultata viser at videotilbakemeldingar blir nytta for å fremja læring gjennom undervegsvurdering i faga, og elevane nyttar tilbakemeldingane aktivt. Video er eit fleksibelt format som skapar handlingsrom for individuelt tilpassa tilbakemeldingar og bidreg til relasjonsbygging mellom elevar og lærar, men krev praktisk tilrettelegging av arbeidsgjevar.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.relation.ispartofNyskaping : Fjordantologien 2023
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title«Å skapa nye føresetnader for vurdering» – lærarar sine erfaringar med bruk av videotilbakemeldingar i vidaregåande skuleen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.identifier.doi10.18261/9788215069371-23-08
dc.identifier.cristin2158703
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal