Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPaulsen, Oda Notevarp
dc.date.accessioned2024-01-25T13:07:44Z
dc.date.available2024-01-25T13:07:44Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.isbn978-82-8461-060-3
dc.identifier.issn2535-8103
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3113865
dc.description.abstractDenne rapporten beskriver utprøving av studentaktive læringsformer i en videreutdanning i karriereveiledning ved Høgskolen på Vestlandet våren 2022. Rapporten redegjør for et utviklingsarbeid og forskning på egen undervisningspraksis ved Høgskolen på Vestlandet. Prosjektet har hatt to formål: 1.) Utvikling av egen undervisningspraksis og 2.) Bidra til ny kunnskap om hvordan studenter som tar karriereveiledningsspesifikk utdanning erfarer læringsformene og hvilken betydning det har å samarbeide og lære sammen i studiegrupper. Rapporten vil fremheve studentenes erfaringer og læringsprosess. Studentenes skriftlige refleksjonsnotat om læringsprosessen er prosjektets datagrunnlag og bidrar til å belyse hvordan læringsaktivitetene har blitt erfart av studentene. Refleksjonsnotatene har blitt analysert og blir i rapporten kort diskutert i lys av sosiokulturell læringsteori og kollektiv læring (Dysthe, 2001; Wenger, 1998).en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.relation.ispartofseriesHVL-rapport;2024/1
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectkarriereveiledningen_US
dc.subjectpraksisfellesskaperen_US
dc.subjecthøyere utdanningen_US
dc.titleRapport emneutvikling: Studentaktive læringsformer i videreutdanning i karriereveiledning (2021-2022)en_US
dc.typeReporten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal