Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSætre, Per Jarle
dc.date.accessioned2023-01-19T06:43:28Z
dc.date.available2023-01-19T06:43:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-82-8461-004-7
dc.identifier.issn2703-710X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3044437
dc.description.abstractVed Firda vidaregåande skule i Nordfjord har ein utvikla eit nytt fag med tittel klima- og miljøfag. Faget tar for seg forskjellige sider ved klimautfordringa. Denne rapporten vurderer berekraftig utvikling og klimaendringar som tverrfagleg emne, kjerneelement og kompetansemål i dei noverande læreplanane for fag i den vidaregåande skulen (LK20), og drøftar ut frå dette eit behov for eit eige klima- og miljøfag.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.relation.ispartofseriesHVL-Notat;2023/1
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectundervisning for berekraftig utviklingen_US
dc.subjectmiljøundervisningen_US
dc.subjectklimaundervisningen_US
dc.subjectskolefagen_US
dc.titleKlima- og miljøfaget ved Firda som fag i vidaregåande skuleen_US
dc.typeWorking paperen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal