Show simple item record

dc.contributor.authorØygard, Sissel Hjelle
dc.contributor.authorHeggdal, Hanne Marie
dc.contributor.authorAndersen, Irene Aasen
dc.contributor.authorYtrehus, Siri
dc.date.accessioned2022-10-13T11:36:42Z
dc.date.available2022-10-13T11:36:42Z
dc.date.created2022-04-08T14:51:44Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationØygard, S. H., Heggdal, H. M., Andersen, I. A., & Ytrehus, S. (2022). Studentinvolvering i forsking. Uniped, 45(1), 16-26.en_US
dc.identifier.issn1500-4538
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3025894
dc.description.abstractSjukepleiarar sine kunnskapar om forsking er framheva som viktig for å sikre god kvalitet på helsetenester. For å bidra til auka forståing og interesse for forsking er det eit uttalt utdanningspolitisk mål at sjukepleiarstudentar skal få høve til å delta som aktive aktørar i forsking i løpet av bachelorutdanninga. Seks sjukepleiarstudentar har deltatt i eit pilotprosjekt, og studien baserer seg på kvalitative intervju med desse. Pilotprosjektet innebar å endre rammene for bacheloroppgåva for å gjere det mogleg å gjennomføre oppgåva som eit forskingsprosjekt. Studentane deltok i forskingsprosjekt drive av dei tilsette og skreiv bacheloroppgåva si i tilknyting til prosjekta. Studentane er intervjua om erfaringane sine med deltaking i pilotprosjektet. Resultata syner at studentane hadde lite kunnskap om forsking frå tidlegare i utdanninga, og at dei syntest den generelle forskingsopplæringa ikkje førebudde dei godt nok til å deltaka i eit forskingsprosjekt. Studien viser at studentane opplevde det å kunne delta i alle fasane av forskingsprosessen som positivt. Forskingsprosjekta sin relevans for pasientar og pårørande gav ein sterk motivasjon for å delta. Resultata tyder på at det er behov for vidare utvikling av forskingsopplæringa i bachelorutdanninga i sjukepleie.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleStudentinvolvering i forsking: Sjukepleiarstudentar sine erfaringar med å delta i gjennomføringa av eit forskingsprosjekten_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCopyright © 2022 Author(s).en_US
dc.source.pagenumber16-26en_US
dc.source.volume45en_US
dc.source.journalUNIPEDen_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doi10.18261/uniped.45.1.3
dc.identifier.cristin2016247
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal