dc.contributor.author | Severin, Vik | |
dc.date.accessioned | 2022-08-02T09:34:40Z | |
dc.date.available | 2022-08-02T09:34:40Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3009749 | |
dc.description | Master i Estetiske fag og Læreprosessar,
Høgskulen på Vestlandet, Campus Stord | en_US |
dc.description.abstract | I denne masteroppgåva har eg produsert eit podkast-design, og samtalar med fire
profesjonelle musikarar om øvingspraksis og korleis dei motiverer seg. Problemstillinga er:
«korleis kan eit multisensorisk intervju med fire profesjonelle musikarar skape kunnskap om
øving og motivasjon?». For å svare på korleis kunnskapen vert formidla i podkasten nyttar eg
Theo Van Leeuwen sine fire multimodale komponentar: rytme, komposisjon,
informasjonslink og dialog. Vidare føreslår eg ei bevisstgjering av multimodalitetars
funksjonelle spesialisering som eit metodisk verktøy for å effektivisere tematettleiken i
akademiske podkastar. Studien indikerer at uformelle strategiar for øving som til dømes
aktiv lytting, sosial læring saman med tradisjonell sosiokulturell lærings-, og motivasjonsteori
kan føre til høgare self-efficacy. Video-podkasten På Øvingsrommet er tilgjengeleg på
YouTube. Dei 12 episodane er mellom 15-35 minuttar lange, og under kvar episode ligg
lenker til oppsummeringsliste frå episodane. «Lærdommane» kan nyttast som tips til øving,
inspirasjon eller læringsressursar for musikkelevar i alderen 15-25. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | På Øvingsrommet: Ein videopodkast om øving og motivasjon | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.description.localcode | MACREL-OPG | en_US |