Mastersjuke eller auka verdiskaping? Implikasjonar av å legge økonomisk-administrativ masterutdanning til distrikta
Chapter, Peer reviewed
Published version
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2981298Utgivelsesdato
2021Metadata
Vis full innførselSamlinger
Originalversjon
Longvanes, L., Nesse, J. G. & Årethun, T. (2021). Mastersjuke eller auka verdiskaping? Implikasjonar av å legge økonomisk-administrativ masterutdanning til distrikta. In E. Nesset, H. Solli-Sæther & Ø. Strand (Red.), Bidrag innen kundeverdi og marked (s. 217–231). Universitetsforlaget. 10.18261/9788215055596-2021-11Sammendrag
Våren 2015 vart det gjennomført ei spørjeskjemaundersøking med 322 respondentar blant tidlegare studentar ved bachelorutdanninga i økonomi og administrasjon ved HVL, Campus Sogndal. Resultata viser at dei som tok masterutdanning, opplever større nytte av bachelorutdanninga enn dei som ikkje tok vidare utdanning. Masterkandidatane legg i større grad vekt på at løna og innhaldet i jobben heng saman med den økonomiske grunnutdanninga.