dc.contributor.author | Sætre, Per Jarle | |
dc.coverage.spatial | Norway | en_US |
dc.date.accessioned | 2021-10-14T10:43:19Z | |
dc.date.available | 2021-10-14T10:43:19Z | |
dc.date.created | 2021-04-28T14:24:10Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Sætre, P. J. (2021). Kontinuitet eller brot? Geografi i grunnskulen etter ‘fagfornyinga’ 2020. Norsk Geografisk Tidsskrift - Norwegian Journal of Geography, 75(2), 114-121. | en_US |
dc.identifier.issn | 0029-1951 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2822963 | |
dc.description.abstract | I den nye læreplanen ‘fagfornyinga’ frå 2020 er geografi ikkje lengre synleg som eige fag eller eige hovudområde i fag, men kompetansemål ein kan knyte til geografi, inngår i ein temabasert læreplan. Denne artikkelen ser dette i lys av tidlegare generasjonar av læreplanar tilbake til den fyrste læreplanen i geografi frå 1889, og viser at det mest vanlege er at faget har hatt ein sjølvstendig plass enten som eige fag eller fagleg hovudområde i samfunnsfag. Vidare går artikkelen inn på fagleg innhald i læreplanane og knyter dette opp mot fem tradisjonar i geografifaget som romleg tradisjon, regional tradisjon, menneske-miljø tradisjon, naturgeografisk tradisjon og samfunnsgeografisk tradisjon, og viser at det i læreplanen frå 2020 både er kontinuitet og brot i forhold til tidlegare læreplanar. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Taylor & Francis | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | fagfornyinga | en_US |
dc.subject | geografiundervisning | en_US |
dc.subject | læreplanar | en_US |
dc.subject | skolegeografi | en_US |
dc.title | Kontinuitet eller brot? Geografi i grunnskulen etter ‘fagfornyinga’ 2020 | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © 2021 The Author(s) | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.source.pagenumber | 114-121 | en_US |
dc.source.volume | 75 | en_US |
dc.source.journal | Norsk Geografisk Tidsskrift | en_US |
dc.source.issue | 2 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.1080/00291951.2021.1884595 | |
dc.identifier.cristin | 1906998 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |