Faktorer som fremmer eller hemmer barnehagelærere i å melde bekymring
dc.contributor.author | Stueland, Elina Leknes | |
dc.contributor.author | Monsen, Stine Spilde | |
dc.date.accessioned | 2021-08-04T08:31:59Z | |
dc.date.available | 2021-08-04T08:31:59Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2766118 | |
dc.description | BLUBACH 2020/2021 Institutt for pedagogikk, religion og samfunn Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Faktorer som fremmer eller hemmer barnehagelærere i å melde bekymring | en_US |
dc.title.alternative | Factors that impact kindergarten teachers when reporting worry of neglect | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.localcode | BLUBACH | en_US |