Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHestholm, Grethe Nina
dc.date.accessioned2020-09-29T08:20:39Z
dc.date.available2020-09-29T08:20:39Z
dc.date.created2020-07-18T14:40:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationHestholm, G. N. (2020). Kort presentasjon av avhandlinga: Kva talar for ein likeverdig representasjon av praktiske og teoretiske kunnskapar i obligatorisk skulepensum? Kunnskapsteoretiske, danningsfilosofiske og utdanningssosiologiske argument [Videoklipp].en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2680152
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherG. N. Hestholmen_US
dc.titleKort presentasjon av avhandlinga: Kva talar for ein likeverdig representasjon av praktiske og teoretiske kunnskapar i obligatorisk skulepensum? Kunnskapsteoretiske, danningsfilosofiske og utdanningssosiologiske argument.en_US
dc.typeLectureen_US
dc.description.versionacceptedVersionen_US
dc.rights.holder© 2020 Forfatterenen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.identifier.cristin1819774
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextpostprint


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel