Show simple item record

dc.contributor.authorSekkingstad, Dorthea
dc.contributor.authorFossøy, Ingrid Karin
dc.coverage.spatialNorwayen_US
dc.date.accessioned2020-08-20T08:29:16Z
dc.date.available2020-08-20T08:29:16Z
dc.date.created2020-08-18T10:28:43Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationSekkingstad, D. & Fossøy, I. (2020). «Poenget er at du gjer klasserommet til ein stad der det skjer meir dynamisk aktivitet»: Lærarar sine erfaringar med omvendt undervisning som undervisningsdesign. I L. J. Halvorsen, R. Stokken, W. M. Rogne, & I. J. Erdal (Red.), Digital samhandling: Fjordantologien 2020. Universitetsforlaget.en_US
dc.identifier.isbn978-82-15-03739-4
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2673134
dc.description.abstractFøremålet med denne studien er å få fram ny kunnskap om korleis lærarar erfarer og tek i bruk omvendt undervisning som undervisningsdesign. Empiri er henta inn gjennom fokusgruppeintervju med til saman 12 lærarar frå ungdomsskule og vidaregåande opplæring. Vi finn ei deling i lærargruppa. Lærarane i gruppe A nyttar omvendt undervisning for å leggja til rette for elevsentrert undervisning, medan undervisninga til lærarane i gruppe B er meir kjenneteikna av å vera lærarsentrert og tradisjonell.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.relation.ispartofDigital samhandling : Fjordantologien 2020
dc.relation.urihttps://www.idunn.no/file/pdf/67223236/13_poenget_er_at_du_gjer_klasserommet_til_ein_stad_der_de.pdf
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectProfesjonsfaglig digital kompetanseen_US
dc.subjectProfessional digital competenceen_US
dc.subjectIKT og læringen_US
dc.subjectICT and learningen_US
dc.subjectDigitale verktøyen_US
dc.subjectDigital toolsen_US
dc.subjectPedagogisk praksisen_US
dc.subjectEducational practiceen_US
dc.title"Poenget er at du gjer klasserommet til ein stad der det skjer meir dynamisk aktivitet" - lærarar sine erfaringar med omvendt undervisning som undervisningsdesignen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.pagenumber247-264en_US
dc.identifier.doi10.18261/9788215037394-2020-13
dc.identifier.cristin1823772
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal