Show simple item record

dc.contributor.authorArnesen, Fredrik Nord
dc.date.accessioned2020-07-02T13:02:13Z
dc.date.available2020-07-02T13:02:13Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2660534
dc.descriptionFaglærer i kroppsøving og idrettsfag Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for idrett, kosthold og naturfag Innleveringsfrist: 29.05.20en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEffekten av økt skolebasert fysisk aktivitet for elevers kognitive utvikling og faglige prestasjonen_US
dc.title.alternativeThe effect of increased school-based physical activity on pupil’s cognitive development and academic performanceen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.source.pagenumber42en_US
dc.description.localcodeKRO350en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal