Hvordan kan vernepleieren være en ressurs for mistenkte utviklingshemmede, ved å inneha rollen som «passende voksen»?
dc.contributor.author | Rath, Juliane Kjeseth | |
dc.coverage.spatial | Sogndal | en_US |
dc.date.accessioned | 2020-07-01T12:32:51Z | |
dc.date.available | 2020-07-01T12:32:51Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2660354 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet, Fakultet for helse- og sosialvitenskap | en_US |
dc.subject | appropriate adult | en_US |
dc.subject | learning disability | en_US |
dc.subject | suspects | en_US |
dc.subject | questioning | en_US |
dc.title | Hvordan kan vernepleieren være en ressurs for mistenkte utviklingshemmede, ved å inneha rollen som «passende voksen»? | en_US |
dc.title.alternative | How can the learning disability nurse be a resource for suspects with a learning disability, by taking the role of «appropriate adult»? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 46 | en_US |
dc.description.localcode | BSV5-300 | en_US |