Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Høgskulen på Vestlandet
Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking
Vis innførsel
Hjem
Høgskulen på Vestlandet
Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Teacher cognition about teaching material used in the English classroom: a South African – Norwegian comparison.
Hopøy, Malin
Bachelor thesis
Åpne
Hopoey.pdf (2.487Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2608491
Utgivelsesdato
2019
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking
[672]
Beskrivelse
GUPEL412 – Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolkning Submission date: 03.06.2019
Utgiver
Høgskulen på Vestlandet
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk